In intervalul ianuarie-martie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 270 milioane de euro, in crestere cu 11.1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea a fost sustinuta, in principal, de evolutia pozitiva a utilizarii datelor mobile, a vanzarilor de dispozitive mobile si a serviciilor convergente. La 31 martie 2018, Orange Romania oferea servicii mobile, fixe si TV pentru 10.449.000 clienti.

La finalul lunii martie, peste 3,3 milioane clienti Orange foloseau serviciile Orange 4G, cu aproape 40% mai multi comparativ cu primul trimestru al anului 2017, reteaua 4G acoperind 93,4% din populatia tarii. Acelasi trend ascendent este evident si in ceea ce priveste traficul de date mobile, care a crescut cu 85% comparativ cu T1 2017 si in cel 4G, care a crescut de 3 ori. Aceasta evolutie este sustinuta de vanzarile de smartphone-uri si de investitiile continue in retelele 4G si 4G+, ce asigura calitatea superioara a serviciului de internet si a apelurilor. De exemplu, incepand cu luna martie, clientii Orange au acces la performantele retelei 4G+, cu viteze de pana la 500Mbps, in 95 de orase din Romania.

Smartphone-urile performante si dispozitivele conectate raman in topul preferintelor clientilor. De exemplu, vanzarile generate de categoria dispozitivelor conectate a inregistrat o crestere de 70% in primul trimestru al acestui an, comparativ cu primul trimestru al lui 2017. Un interes sporit se observa si in ceea ce priveste obiectele conectate pentru casa, unde vanzarile au crescut de 5 ori fata de trimestrul 1 al anului precedent.

La finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu si satelit, Orange Home TV, numara 418.000 clienti, in crestere cu 22% comparativ cu T1 2017, iar serviciile fixe in banda larga aveau peste 210.000 de abonati, in crestere cu 65%. In primul trimestru al anului 2018, 95.000 de clienti au ales serviciile fix-mobil de la Orange, cu aproape 6 ori mai mult comparativ cu anul precedent. De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa continut video de pe orice dispozitiv se reflecta in numarul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 27% in T1 2018, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2017. Cresterea a fost inregistrata ca urmare a imbogatirii si diversificarii continutului si adaptarii aplicatiei pe baza feedback-ului clientilor.

Apetenta crescuta pentru mediul digital

Primele trei luni ale anului au adus o crestere si pe segmentul serviciilor financiare prin intermediul telefonului mobil, datorita accesibilitatii si rapiditatii tranzactiilor. Astfel, numarul clientilor care au ales serviciul Orange Money pana la 31 martie 2018 pentru a achita facturi si pentru a efectua reincarcari PrePay a ajuns la 94.000, in crestere cu 130% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

„Continuam si in primul trimestru din 2018 procesul accelerat de digitalizare, sustinut de cresterea consumului de date mobile si de produse conectate, atat pentru mediul rezidential, cat si pentru cel de business.Conectivitatea si mobilitatea raman elemente-cheie in alegerile clientilor nostri, iar apetenta tot mai mare a acestora pentru serviciile noastre fix-mobil si solutii digitale, ce ofera simplitate si eficienta, este sustinuta de investitiile in servicii noi si in performanta retelei. Ne dorim sa aducem beneficiile retelei noastre mai aproape de cat mai multi oameni, de aceea calitatea retelei si a produselor croite pe nevoile lor ramane prioritatea noastra”, a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer in cadrul Orange Romania.

Citeste si:
Cu ce noi solutii pentru small offices vine Orange Romania
Cu ce noi solutii pentru...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Orange, afaceri in crestere cu 4% in trimestrul trei