"Este cel de-al 5-lea an consecutiv in care avem o crestere de 2 cifre, atat in Romania, cat si in regiune, unde tara noastra reprezinta cel mai important hub de servicii", spune Andreea Stanescu, Vicepresedinte EMEA Delivery, Stefanini. "Cu fiecare an care trece, devenim o companie mai mare, nu numai din punctul de vedere al veniturilor, ci si in ceea ce priveste dimensiunea echipei noastre. In prezent, avem 3200 de colegi in regiunea EMEA, mai mult de jumatate din acestia fiind in Romania. Mai exact, aici suntem 1660, cu aproape 25% mai multi decat am fost, in medie, in 2016".

Biroul din Romania coordoneaza si afacerile companiei in Polonia si Republica Moldova. Anul trecut, Stefanini a deschis birouri in Opole, Polonia si Chisinau, Republica Moldova, angajand peste 100 persoane pentru noile piete.

In Romania, Stefanini are 3 birouri, in Bucuresti, Sibiu si Targu Mures. 1300 de angajati sunt implicati in activitati de externalizare de servicii, in timp ce peste 300 lucreaza in centrul de dezvoltare a aplicatiilor. Angajatii romani deservesc in jur de 85 de clienti din intreaga lume, din tari precum SUA, Australia, Germania, Franta, Elvetia, Portugalia, Spania, Canada, Rusia, Grecia, Macedonia, Serbia, Croatia si Marea Britanie.

"Pentru acest an, intentionam sa continuam sa investim in formarea si dezvoltarea echipei noastre, precum si in inovare, transformare digitala si noi tehnologii", adauga Farlei Kothe, Vicepresedinte pentru regiunea EMEA, Stefanini. "De asemenea, cautam noi spatii de birouri in majoritatea locatiilor din Europa, care sa reflecte mediul nostru deschis si colaborativ si planificam o investitie de 5 milioane de euro pentru anul financiar 2018, la nivelul EMEA".

Software in 2019: Sunt...
Citeste si: Software 2019: Sunt necesare solutii noi. Adoptia de 17%, insuficienta

Stefanini Romania a primit recent premiul pentru categoria ”Employee Engagement Initiative of the Year” in cadrul Romanian Outsourcing & Shared Services Awards. Compania s-a concentrat pe redefinirea culturii serviciilor in cadrul organizatiei, a introdus un program flexibil de beneficii si trasee clare de cariera pentru angajatii sai, ceea ce a dus la un rulaj de personal cu 25% mai mic si la o echipa mult mai unita. Rezultatele excelente ale acestor initiative vor fi exportate si in alte tari si ar putea fi extinse la nivelul EMEA si chiar in subsidiarele din SUA.