Veniturile din servicii mobile au crescut cu 3.1% in T2 2018, pana la 82.4 milioane euro, reflectand in mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente si din ofertele convergente fix-mobil.

Numarul clientilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40% in T2 2018 fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 597.000 la sfarsitul lunii iunie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30.1% in T2 2018.

Segmentul clientilor de servicii de televiziune a inregistrat o usoara descrestere, de 0.5%, in T2 2018, ajungand la 1,46 milioane, cu venituri aferente in scadere cu 8.1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinta ascendenta, cu o crestere de 21% a numarului de clienti in al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.

In T2 2018 grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienti broadband (fix si mobil) pentru operatiunile fixe, in scadere cu 2% fata de acelasi trimestru al anului trecut.

UPC pluseaza: Reducere 25%...
Citeste si: UPC pluseaza: Reducere 25% pentru 25 de luni

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, in scadere cu 1% fata de T2 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixa au scazut cu 21.1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

La 30 iunie 2018 baza totala de clienti ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, in scadere cu 3,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in principal ca urmare a eliminarii SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totala de clienti. Numarul total al clientilor din segmentul business a crescut cu 6,8% in T2 2018 fata de perioada similara a anului trecut, reflectand atractivitatea in crestere a ofertelor companiei pentru acest segment.