In noul sediu din Braila Telekom Romania ofera pentru clientii companii o gama larga de servicii de contact center, ce includ vanzari � i telemarketing, servicii de back office, customer service si retentie clienti.

„Serviciile de call center sunt esentiale pentru companiile care au nevoie sa ofere suport de orice fel clientilor lor. Telekom furnizeaza clientilor care aleg sa-si externalizeze aceste servicii o solutie completa si perfect adaptabila nevoilor specifice ale fiecarei companii. Externalizarea acestor servicii ofera companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investitiei in echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiza in domeniu, disponibilitate imediata si flexibilitate operationala", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Sediul de la Braila este al saselea centru in care Telekom Romania furnizeaza servicii de tip call center externalizate, compania operand alte cinci astfel de centre in patru orase: trei centre in Bucuresti si cate unul in Bacau si Craiova, cu un total de peste 500 de angajati.

“Braila, ca si celelalte orase in care desfasuram astfel de activitati, este un centru universitar cu traditie, care ne-a permis sa recrutam forta de munca de care avem nevoie, cu un nivel de educatie superior. Din acest punct de vedere am considerat Braila ca fiind un oras cu potential, dincolo de nevoile de inceput”, a adaugat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

VIDEO Atac la mall in...
Citeste si: Atac la mall in Braila: un barbat a intrat cu masina in oameni

Portofoliul de clienti de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviatie, retail - din Romania, dar si din alte tari precum Austria.