Investitie majora la Braila: Telekom deschide un centru de relatii cu clientii

Telekom Romania anunta deschiderea la Braila a unui centru de servicii externalizate de tip call center dedicat companiilor care au nevoie de astfel de servicii si care prefera sa se bazeze pe un furnizor profesionist si cu experienta in domeniu pentru aceasta activitate importanta in multe domenii.

In noul sediu din Braila Telekom Romania ofera pentru clientii companii o gama larga de servicii de contact center, ce includ vanzari � i telemarketing, servicii de back office, customer service si retentie clienti.

„Serviciile de call center sunt esentiale pentru companiile care au nevoie sa ofere suport de orice fel clientilor lor. Telekom furnizeaza clientilor care aleg sa-si externalizeze aceste servicii o solutie completa si perfect adaptabila nevoilor specifice ale fiecarei companii. Externalizarea acestor servicii ofera companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investitiei in echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiza in domeniu, disponibilitate imediata si flexibilitate operationala", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Sediul de la Braila este al saselea centru in care Telekom Romania furnizeaza servicii de tip call center externalizate, compania operand alte cinci astfel de centre in patru orase: trei centre in Bucuresti si cate unul in Bacau si Craiova, cu un total de peste 500 de angajati.

“Braila, ca si celelalte orase in care desfasuram astfel de activitati, este un centru universitar cu traditie, care ne-a permis sa recrutam forta de munca de care avem nevoie, cu un nivel de educatie superior. Din acest punct de vedere am considerat Braila ca fiind un oras cu potential, dincolo de nevoile de inceput”, a adaugat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Citeste si:
ANPC a amendat Telekom pentru nereguli în ofertele de Black Friday
ANPC a amendat Telekom pentru...

Portofoliul de clienti de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviatie, retail - din Romania, dar si din alte tari precum Austria.

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri