iSTYLE anunta preluarea magazinului iCentre din Mall Promenada, achizitie care ii asigura pozitia de unic partener comercial Apple din Romania cu statutul de APR (Apple Premium Reseller) incepand din 19 aprilie 2019.

iSTYLE gestioneaza acum zece locatii in Bucuresti si principalele orase din tara. Acestea insumeaza aproximativ 1.500 mp de retail high-tech premium, proiectate si executate cu atentia la detalii caracteristica pentru Apple, si sunt deservite de peste 50 de consultanti instruiti la cele mai ridicate standarde.

Achizitia vine in completarea actiunilor intreprinse in anul precedent, ce includ integrarea echipei iSTYLE PRO ca departament de service autorizat Apple (un segment de business prioritar si pentru 2019), migrarea la o noua platforma de e-commerce, care imbunatateste experienta utilizatorilor si faciliteaza procesul de achizitie, oferind in acelasi timp o securitate sporita pentru platile online, precum si extinderea echipei dedicate proiectelor B2B, care vine in sprijinul organizatiilor ce vizeaza implementarea ecosistemului Apple, indiferent de dimensiunile si structura lor actuala.

“Incepem anul in forta din punct de vedere al businessului, iar prin aceasta tranzactie ne atingem doua obiective: acela de unic Apple Premium Reseller din Romania, postura care ne onoreaza, dar reprezinta in acelasi timp o mare responsabilitate fata de clientii nostri si acela de a continua dezvoltarea si consolidarea retelei iSTYLE ori de cate ori apare o oportunitate in piata, ” a declarat Valeriu Ion, General Manager la iSTYLE Romania & Bulgaria.

In 2018, iSTYLE Romania a inregistrat cei mai buni indicatori financiari din istoria de aproape 20 de ani a companiei, ajungand la o cifra de afaceri de peste 180 de milioane de lei, ceea ce inseamna comparativ cu anul 2017, o crestere de 16%. Cresterea reprezinta consecinta dezvoltarii organice, ilustrata prin extinderea prezentei in cele mai apreciate centre comerciale din marile orase ale tarii.

Apple, venituri de 58 de...
Citeste si: Apple, venituri in scadere, dar peste asteptarile analistilor

Pentru anul in curs, iSTYLE isi propune sa puna si mai mult accent pe satisfacerea necesitatilor utilizatorilor Apple, incluzand aici deschiderea, in a doua parte a anului, a unui centru de service de sine statator, pe langa punctele de preluare din magazine. Acesta va eficientiza procesul de diagnoza, depanare, reparare sau inlocuire a produselor atat in perioada de garantie, cat si in afara acesteia. Atunci cand vor apela la service, clientii iSTYLE vor beneficia de avantaje suplimentare, precum o reducere de 25% la inchirierea unui iPhone pentru perioada in care dispozitivul propriu se afla in service.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Stock Busters: ultimele reduceri la laptopuri de munca si divertisment