Black Friday este la cateva zile distanta; retailerii si producatorii se asteapta la cea mai mare „sarbatoare a reducerilor” de pana acum. Am discutat cu Cezar Bute, HE Product Specialist la LG Electronics Romania despre criteriile pe care producatorul electro-IT le are atunci cand alege produsele care vor avea preturi mici, dar si motivele pentru care clientii interesati de televizoare ar trebui sa aleaga brandul coreean.

„Alegem produse cu specificatii din ce in ce mai complexe, dorim sa oferim produse din toate palierele de pret, nu doar produse selectate in functie de pret”, puncteaza Cezar.

Astfel, spre exemplu, anul acesta vor exista in oferta de Black Friday atat produse LG din gama OLED, cat si Nano Cell, varfurile lor de gama, dar si televizoare cu diagonala mare, de peste 70''.

Black Friday a devenit acum un eveniment de sales care dureaza toata luna noiembrie, oferim astfel sansa la produse de top clientilor care se pregatesc din timp pentru sezonul sarbatorilor de iarna, dar si celor care isi renoveaza casa sau celor care vor sa isi inlocuiasca produsele cu unele noi. Black Friday a devenit astfel o oportunitate de avea produse noi, din gama anului 2019, la preturi speciale”.

In functie de ce factori aleg produsele care vor avea promotii?

LG Romania propune produse din toate categoriile de pret, pentru a atinge o paleta cat mai diversa de clienti. Astfel, vor fi incluse inclusiv televizoare SMART, pentru camerele copiilor, dar si televizoare cu diagonale de 70 de inci.

„In plus, vom avea in oferta pentru Black Friday de anul acesta si masini de spalat care pot fi controlate prin intermediul telefonului, dar si uscatoare LG, produse noi, cu specificatii de top”, anunta oficialul companiei.

Tehnologia OLED reprezinta in momentul de fata o solutie de referinta in segmentul AV: negrul perfect afisat, imagini de un contrast infinit si unghiuri largi de vizionare. Aceasta tehnologie vine ca un raspuns direct la toate limitarile tehnologice tipice unui display conventional, LCD retroiluminat LED.

Seria B a LG, si in special LG B9

Seria B de la LG reprezinta an de an best buy-ul pe segmentul de televizoare OLED high-end, avand un balans bun performanta-pret.

„Vorbim de un TV high-end, cu display OLED si care ofera o imagine de referinta la un pret competitiv (chiar si in comparatie cu TV-uri conventionale, LCD din zona high-end)”, spune, zambind, Cezar Bute.

Citeste si:
Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro
Black Friday 2019 la evoMAG:...

„Dincolo de calitatea imaginilor afisate, sunt sigur ca tipul de client orientat catre zona „high-end AV” va ajunge sa aprecieze foarte mult si eforturile producatorului LG de a lansa in piata modele de TV „future proof”: conectica HDMI 2.1, capabilitati de streaming wireless (Airplay 2) si un suport larg pentru majoritatea standardelor in materie de fisiere HDR (Dolby Vision, HDR 10, Technicolor, HLG) sau formate audio (Dolby Atmos). O persoana care investeste intr-un produs high-end din zona AV isi doreste o garantie ca produsul sau va ramane relevant din punct de vedere tehnologic si in anii urmatori”.

Piata de televizoare inteligente

Clientii romani care au activat functia smart pe platforma LG prefera YouTube si Netflix, iar in ultimii ani exista un interes din ce in ce mai crescut si pentru Spotify.

98% dintre televizoarele vandute de LG in Romania ofera acces la plaftorma SMART. „Oferim astfel clientilor din toate palierele de pret acces la cele mai noi filme, dar si content video prin aplicatia Youtube”

Cum s-au schimbat preferintele clientilor in ultimii ani?

Acum 4 ani, toata lumea privea cu reticenta cresterea in rezolutie (de la Full HD la 4K) si explozia de oferte in materie de TV-uri SMART.

Gratie platformelor de streaming online de tip VOD (Video on demand – de exemplu Netflix, Amazon Prime, HBO Go), disponibilitatea continutului de calitate (4K si chiar in formate HDR) a crescut tot mai mult. Pe final de 2019 ne aflam deja in situatia in care tv-urile UHD si SMART au acaparat intreaga piata de profil (au devenit mainstream), iar clientii pun tot mai mult accent pe functiile SMART ale unui TV, dar si pe accesul catre cele mai importante platforme online de streaming. Totodata, disponibilitatea tot mai mare a continutului video de inalta rezolutie a dus si la sporirea vanzarilor in segmentul diagonalelor high-end mai mari de 55” (139 cm).

Citeste si:
Black Friday: Cate plangeri a primit ANPC in urma campaniei
Black Friday: Cate plangeri a...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday