Samsung Electronics a redeschis astazi al treilea magazin Samsung Experience Store, in Mega Mall, dupa ce la inceputul acestei luni a fost redeschis si Samsung Experience Store in Afi Cotroceni.

Redeschiderea magazinului a venit ca urmare a nevoii de extindere a spatiului destinat gamei din ce in ce mai largi de produse din categoria de mobile. Samsung Experience Store Mega Mall vine cu o serie de imbunatatiri si integreaza un portofoliu extins de produse Samsung, precum smartphone-uri din recent lansatele serii Galaxy S si Galaxy Note, dar si Galaxy A, accesorii, precum Galaxy Watch Active 1 si 2, Galaxy Buds, dar si primul smartphone pliabil lansat de Samsung, Galaxy Fold. De asemenea, noile smartphone-uri pregatite pentru 5G: Galaxy S10 5G si Galaxy Note10 5G au un spatiu dedicat in cadrul noului magazin.

Atat magazinul din Mega Mall, cat si cel din Afi Cotroceni, sunt amplasate intr-o zona cu trafic optim, care permite un flux mai mare de clienti.

Suntem bucurosi ca redeschidem astazi un nou magazin Samsung Experience Store, unde toti utilizatorii nostri pot veni cu incredere daca vor sa testeze orice produs din portofoliul nostru. Experienta pe care o au utilizatorii cand intra in magazin este imbunatatita, vorbim de un grad ridicat de digitalizare si personalizare, care permite o comunicare mult mai facila si mai intuitiva, oferind acestora o experienta excelenta in store, recunoscuta ca benchmark in industrie”, a declarat Simona Panait, Marketing Director, Samsung Electronics Romania & Bulgaria.

Conform unui studiu realizat de KPMG – The new competitive advantage customer experience excellence, magazinele Samsung Experience Store au fost desemnate Brandul B2C numarul 1 in Customer Experience, obtinand cele mai mari scoruri in 4 din cele 6 piloni al experientei consumatorului. Derulat de-a lungul a zece ani, studiul a analizat numeroase recenzii date de consumatori, 2,700 de recenzii de brand si 3 milioane de evaluari B2B si B2C individuale. Pe baza acestora au fost identificati 6 piloni pe care se bazeaza experienta ideala pe care o are un consumator in interactiunea cu un brand: integritatea (cand un brand sustine cauze in care crede), asteptarile (cand brandul respectiv satisface nevoile consumatorului), rezolutia (atunci cand brandul respectiv stie sa isi ceara scuze in caz de incidente sau intamplari neplacute), timp si efort (cand un brand comunica eficient si ofera instructiuni clare), personalizare (cand un brand ofera consumatorilor experiente unice, personalizate) si empatie (cand brandul isi asculta consumatorii). Samsung a obtinut punctaje maxime in urmatoarele categorii: personalizare, timp si efort, integritate si rezolutie.

Citeste si:
Samsung: Piata locala de tablete depaseste 150.000 de unitati
Samsung: Piata locala de...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Setari Cookie-uri