De asemenea, pentru a reduce amenințarea Covid-19 asupra sănătății angajaților, compania a încurajat desfășurarea activității de acasă în cadrul departamentelor unde este posibil acest lucru.

Service-ul autorizat Diangi modifică procedura de recepție a produselor

Pe lângă măsurile întreprinse de Allview, service-ul partener Diangi, a adoptat propriile mijloace de prevenire a Coronavirusului: închiderea recepției fizice și colectarea device-urilor doar prin intermediul companiilor de curierat, urmându-se un protocol specific acestei noi situații; instruirea personalului în vederea menținerii unui nivel adecvat de igienă prin utilizarea frecventă a soluțiilor dezinfectante puse la dispoziție de către companie, precum și a mănușilor de unică folosință; dezinfectarea spatiilor de lucru în timpul fiecărei pauze dar și amânarea tuturor călătoriilor și întâlnirilor de afaceri. Pentru o cât mai bună funcționare a activității și pentru ca device-urile trimise de către clienți în service să fie reparate într-un timp optim, Diangi a adaptat fluxul operațional interdepartamental astfel încât să asigure continuitatea furnizării acelorași servicii de calitate chiar și în eventualitatea unui impact negativ ce ar putea fi generat de actuala conjunctură.

În spiritul prevenției și pentru minimizarea riscurilor, echipa Allview va adapta măsurile luate, zilnic, în funcție de evoluția situației din România.

Citeste si:
Smartwatch-uri ieftine pentru cei cu un buget de pana in 1.000 de lei
Smartwatch-uri ieftine pentru...