Restricțiile impuse odată cu declararea stării de urgență pe teritoriul României dau naștere unor provocări semnificative pentru afacerile ale căror fluxuri nu sunt digitalizate. Munca de acasă pentru angajații unor astfel de companii, dar și relațiile de business cu partenerii se desfășoară într-un ritm greoi. Vă vom prezenta în cadrul acestui material o suită de soluții pregătite de Samsung și certSIGN pe care aveți posibilitatea de a le accesa gratuit pentru eficientizarea business-ului.

Beneficiile digitalizării în cadrul organizațiilor pot fi observate acum poate mai mult ca niciodată având în vedere modificările pe care pandemia de COVID-19 le-a adus în ceea ce privește modul în care afacerile își desfășoară operațiunile.

Conform unei analize a firmei de consultanță Creasoft, publicată la finalul lunii martie, aproximativ 500.000 de salariați din România, care activează în domenii precum IT, telecomunicații, servicii de externalizare, consultanță sau servicii financiare, vor lucra cu precădere de acasă pentru o perioadă de cel puțin două luni. Luând în considerare și celelalte industrii este clar că numărul angajaților care își vor desfășura activitatea în acest mod este unul extrem de ridicat.

Conform ultimelor date publicate de Eurostat, în anul 2019, aproximativ 5,4% dintre persoanele angajate din Uniunea Europeană, cu vârste între 15 și 64 de ani lucrau în mod obișnuit de acasă. Statele membre cu cea mai scăzută pondere a persoanelor care erau obișnuite cu acest mod de lucru au fost Bulgaria (0,5%) și România (0,8%). Ceea ce arată că lipsa experienței mediului de afaceri în ceea ce privește implementarea conceptului de lucru la distanță face extrem de necesară utilizarea unor soluții și procese care să asigure buna desfășurare a activității în acest context.

Munca de la distanță devine eficientă în momentul în care compania conștientizează că implementarea acestui proces trebuie realizată punându-se accent pe digitalizarea fluxurilor și alegerea instrumentelor potrivite.

Siguranța operațiunilor este unul dintre principalele aspecte de care managerii trebuie să țină cont în momentul în care echipa a început să lucreze la distanță, mai ales într-un context ca acesta în care pandemia este văzută de hackeri ca o perioadă plină de oportunități.

Pentru criminalii informatici, pandemia a dat naștere unui mediu ideal prin care să își intensifice atacurile de tip phishing prin e-mail sau de social engineering prin care să obțină acces la informații sensibile.

De asemenea, un mediu sigur și eficient pentru angajați și pentru continuare afacerilor cu partenerii poziționează organizația pe primele locuri în clasamentul celor care vor reuși să depășească perioada de criză cât mai puțin afectate.

Soluția comună oferită de certSIGN și Samsung în cadrul inițiativei ”IT antidot for COVID-19 challenges”

Aspectele de mai sus sunt acoperite de către soluțiile oferite de certSIGN și Samsung prin intermediul inițiativei ”IT antidot for COVID-19 challenges”, care este disponibilă gratuit pentru companiile interesate în perioada 28 aprilie - 29 mai 2020.

Concret, la nivel de servicii și produse care îți vor spori productivitatea și eficiența afacerii, vei avea acces la soluțiile web de semnare electronică la distanță furnizate de certSIGN. Astfel, elimini bătăile de cap provocate de tot procesul greoi pe care îl implică semnarea olografă, deoarece poți realiza semnarea cu valoarea legală a documentelor din această perioadă apelând la smarthpone, tabletă, laptop sau PC.

Dispozitivele mobile vor fi asigurate de Samsung care oferă în cadrul inițiativei modelele Samsung Galaxy S20, Note 10, S10 sau tablete Samsung Galaxy Tab S6 cât și dispozitive rigidizatate Samsung XCover Pro, XCover 4S sau variantele de tablete rigidizate tab active pro. Toate aceste dispozitive suportă nativ tehnologiile Samsung DEX . Astfel, utilizatorul dispune de functionalități 2 în 1 de dispozitiv mobil și laptop în același timp, fapt ce conferă o rată mare de adopție dar și o reducere substanțială de costuri.

În cazul în care nu ești familiarizat cu această soluție de semnătură electronică la distanță, certSIGN oferă tot în cadrul inițiative ”IT antidot for COVID-19 challenges” servicii de implementare și consultanță. Astfel, specialiștii în mobilitate și securitate certSIGN asigură dezvoltarea și implementarea soluției, urmărind în fiecare etapă a proiectului obiectivele companiei.

certSIGN este prima companie din România şi una dintre puţinele la nivel european care pune la dispoziție semnătură electronică calificată la distanţă certificată QSCD, în conformitate cu Regulamentul eIDAS, recunoscută în toate statele membre UE.

De asemenea, vei avea acces și la platforma de securitate Samsung Knox, soluție ce dispune de o sfera largă de funcționalități de configurare, securizare și administrare, Samsung Knox Configure pe zona de personalizare dispozitive și nu în ultimul rând Samsung Knox Platform for Enterprise pentru izolarea datelor și protecția lor atât timp cât sunt stocate la nivelul dispozitivului mobil.

Sursa foto: SFIO CRACHO / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri