Clienții români își doresc să aibă cele mai noi tehnologii și suport pre-vânzare și post-vânzare de top. În ultimii doi ani, relația cu clienții s-a modificat semnificativ, iar așteptările sunt mai ridicate. Într-un astfel de context, departamentul de Customer Experience al Samsung România continuă să evolueze și să inoveze pentru a satisface nevoile și așteptările în continuă schimbare ale clienților săi.

Customer service susținut de AI

Samsung România își stabilește obiective ambițioase pentru satisfacția clienților, având ca scop menținerea poziției de lider de piață în furnizarea de servicii. Indicatorii cheie de performanță sunt continuu adăugați pentru a îmbunătăți relația cu clienții, dar și pentru a optimiza activitatea.

Integrarea inteligenței artificiale în diverse aspecte ale operațiunilor departamentului de customer service va juca, în acest sens, un rol crucial.
AI este deja prezentă în produsele Samsung, de la procesele de fabricație, la serviciul de ghidare a clientului în interacțiunile din call center, până la optimizarea diverselor aspecte ale operațiunilor, inclusiv analiza volumelor mari de date pentru identificarea tendințelor și modelelor de suport adaptate direct nevoilor clienților. Acest lucru asigură o experiență diferențiată și personalizată pentru consumatori în raport cu produsele și serviciilor oferite de brand.

Experiențe personalizate pentru clienți

Clienții apreciază în mod deosebit răspunsurile prompte și complete, precum și interacțiunile cu profesioniști care înțeleg în profunzime produsele Samsung. Accesul la tehnologia de ultimă generație contribuie, de asemenea, semnificativ la satisfacția clienților, creând o rețetă pentru succes pe care Samsung continuă să o refineze și să o dezvolte.

În răspuns la feedback-ul primit de la clienți, Samsung a implementat inițiative precum Call Back Initiative.

,,Atunci când clienții nu au timpul necesar pentru a stabili o legătură cu noi, detaliile lor de contact sunt păstrate pentru o oră, pentru ca un consultant Samsung să îi poată apela cât mai repede în acel interval. Acest protocol crește semnificativ capacitatea Samsung de a interacționa cu mai mulți clienți, oferind în același timp o mai bună gestionare a timpului pentru aceștia. În același timp, feedback-ul primit de la clienți joacă un rol vital în dezvoltarea produselor și îmbunătățirea serviciilor la Samsung.”, a precizat Ionuț Gherghe, Customer Service Director, Samsung România.

Customer service și sustenabilitatea

Angajamentul Samsung față de sustenabilitate este evident în inițiativele sale de reparații. Din 2022, Samsung a promovat reparațiile la nivel de componentă pentru dispozitivele care conțin module de afișare, reducând semnificativ deșeurile electronice cu peste 35% în comparație cu înlocuirile totale de module. Această experiență pozitivă a determinat Samsung să extindă reparațiile la nivel de componentă și la alte aparate, contribuind și mai mult la beneficiile îmbunătățite ale clienților și la capacitatea Samsung de a îmbunătăți calitatea vieții viitoare.
Departamentul de Customer Experience al Samsung România rămâne dedicat furnizării unui serviciu și suport fără egal, valorificând inovația și feedback-ul clienților pentru a stimula îmbunătățiri continue și sustenabile.

Sursa foto: Samsung România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri