Se întâmplă ca uneori să îți faci abonamente la diferite platforme pe care după un timp nu le mai folosești, dar pentru care plătești în continuare din cauza faptului că ai uitat să îți închizi contul. Netflix încearcă să oprească această practică printr-o nouă politică pe care o va introduce.

Gigantul de streaming online a anunțat zilele trecute că va întreba utilizatorii care nu au mai vizionat nicio producție de pe platformă timp de un an dacă doresc să își mai păstreze contul. În cazul în care nu vor primi niciun răspuns de la aceștia, compania le va închide contul.

”Mereu am crezut că inregistrarea și inchiderea contului ar trebui să fie un proces simplu. Astfel, orice utilizator al cărui cont va fi închis și va decide să revină în platformă într-o perioadă de până la 10 luni va avea în continuare detaliile contului și preferințele de vizionare păstrate”, precizează Eddy Wu, reprezentant al Netflix într-o postare pe blog.

Conform acestuia, conturile inactive reprezintă mai putin de 0,5% din baza de clienți a gigantului de streaming, iar închiderea lor a fost deja luată în calcul în planurile financiare ale companiei. Serviciul de streaming a anunțat un număr de 182,9 milioane de abonați plătitori la finalul trimestrului 1, cu 22,8% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.

În perioada ianuarie-martie 2020, compania cu sediul în Los Gatos (California, SUA) a avut câştiguri de 709 milioane dolari, faţă de 344 milioane dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut. În această perioadă, şi mai ales în martie, platforma de streaming a înregistrat 15,8 milioane de noi abonaţi.

Citeste si:
COVID-19 | Netflix își DUBLEAZĂ profitul pe durata izolării la...
COVID-19 | Netflix își...

Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Gigantul Facebook estimează că 50% din angajați vor lucra de acasă permanent
Setari Cookie-uri