Odată cu începerea stării de urgență pe teritoriul României, traficul de internet mobil și fix au marcat o creștere istorică, cu 25 de procente față de medie, comparativ cu luna februarie. În aceeași perioadă, traficul de minute naționale a crescut cu 24% comparativ cu perioada de dinaintea pandemiei, conform datelor prezentate de către Telekom.

În următoarea lună, în perioada sărbătorilor pascale, Constantin și Elena, de Sfântul Gheorghe și 1 Mai au fost înregistrate creșteri record pe segmentul voce, fapt care arată nevoia românilor de a ține legătura cu cei dragi.

Obiceiurile clienților s-au schimbat. Intervalul orar în care s-a înregistrat un număr crescut de apeluri s-a schimbat, de la orele 11:00 – 12:00 la orele 19:00 – 20:00 în această perioadă. Durata apelurilor a înregistrat, de asemenea, o creștere, de 20% pe segmentul voce mobilă și până la 50% pe segmentul voce fixă.

Și pe segmentul de televiziune utilizatorii au consumat cu 52% mai mult conținut, conform unui sondaj realizat de ISRA Center în luna mai a acestui an. De asemenea, numărul de utilizatori pentru aplicația Telekom TV a crescut cu 20% comparativ cu luna februarie, aratând astfel o altă schimbare de comportament de consum în rândul clienților.

”A fost un efort intern de a reloca cei 3,200 de angajați la munca de acasă în câteva zile, dar și extern, pentru menținerea serviciilor în parametrii normali pentru clienții rezidențiali și business prin acțiuni care să evite congestia în rețea și întreruperile de servicii. Pandemia COVID-19 ne-a arătat că trebuie să fim atenți și în zonele de rețea care deservesc clienții rezidențiali pentru că oamenii vor continua să muncească sau să studieze de acasă”, a spus Vladan Pekovic, Director Executiv Tehnologie și Informație Telekom Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri