(P) Cum reușesc brandurile să atragă milioane de vizualizări prin dans și lip-sync în social media

Cu peste 1,5 miliarde de descărcări, TikTok este una dintre cele mai populare platforme sociale ale momentului, iar pentru a descoperi rețeta succesului în aplicația fenomen a momentului, nu trebuie sa fii faimos, ci amuzant și original. Iar printre cele mai vizualizate clipuri sunt dansurile, lyp-sync-urile, dar și variante challenge-uri însoțite de hashtag și sunet (sunet propriu, melodii realizate de alți creatori de conținut sau piese deja cunoscute).

În luna Iunie a acestui an, în România, TikTok avea 4 milioane de utilizatori activi și 2,4 milioane de daily active users, (sursă: World of TikTok 2020). Modalitatea prin care TikTok a fost adoptat de către români a fost rapidă și uriașă, iar un atuu al platformei sociale este feed-ul personalizat pentru fiecare user conform propriilor preferințe și comportamentelor de consum.

Dacă în America, brandurile au luat cu asalt platforma de socializare, adaptându-și conținutul la versiuni de 15 secunde astfel încât să țină pasul cu publicul tânăr, în țara noastră, am putea spune că TikTok este platforma brandurilor pline de energie și îndrăznețe, care vor să creeze content original, nu doar să plătească pentru promovare și ads.

Mai mult, conținutul original și scurt reușește să atragă în această perioadă mai mulți urmăritori decât au reușit pe alte platforme sociale în ultimii ani;provocările pentru utilizatori obținând o rată de engagement mult mai mare. Un exemplu este brandul de chipsuri Lay`s, care pentru ultima campanie lansată pentru publicul din România – Deschide Lay`s. Savurează fiecare zi!– și-a ales ca punct de comunicare platforma TikTok.

164 de milioane de views pentru provocarea Lay`s în ritm de dans

Fiecare zi poate fi savurată în mii de modalități. Iar pentru a descoperi cum și-au petrecut consumatorii finalul de vară, Lay`s i-a provocat pe utilizatorii de TikTok să demonstreze cum se bucură de fiecare zi prin dans, pe o melodie originală cu versuri inspirate din personalitatea brandului. Campania #SavureazaFiecareZicu Lay`s pe TikTok a adunat peste 164 milioane de views, devenind una dintre cele mai vizualizate provocări de pe platformă din România.

Lay`s a continuat comunicarea în platforma TikTok cu a doua campanie a acestei veri, de această dată fiind unul dintre primele branduri ce folosesc noile soluții de advertising disponibile din august. Prin noul challenge ne-am propus să oferim publicului nostru țintă, generația Z, o experiență cât mai interactivă, folosind din punct de vedere conținut ingredientele activărilor de succes din această platformă: melodie originală Lay`s, dans original Lay`s, tranziții și efecte, reușind să generăm în primele 3 zile peste 40 milioane de vizualizări.”, spune Vlad Vlădescu, Digital & Media Manager Snacks PepsiCo.

Campania a beneficiat de o coreografie realizată de @louismflr(unul dintre cei mai cunoscuți tiktokeri din România cu peste 451,2k urmăritori), inspirată din mișcări de dans celebre, ușor de reprodus în ritmul melodiei #SavureazaFiecareZi. Gașca dansatorilor a fost completată de @miradivina(280,5k urmăritori), @edibrandabura(314,2k urmăritori),@anagum(1,3 milioane de urmăritori) și@adinamarina1(535,4k urmăritori), care au dat mai departe challenge-ul pentru șansa de a câștiga un premiu ce permite pasionaților de TikTok să creeze în continuare conținut pentru platformă.

Setari Cookie-uri