Peste jumătate dintre români preferă husele pentru telefon transparente sau negre, iar materialul ales cu preponderenţă pentru acest tip de accesorii este siliconul, arată datele unei analize citată de Agerpres.

Potrivit retailerului Contackt, specializat în distribuţia de accesorii şi tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, clienţii care achiziţionează o husă pentru telefon aleg varianta transparentă din dorinţa de a evidenţia culoarea de bază a telefonului, în timp ce persoanele care optează pentru huse negre se gândesc la un aspect business sau elegant al dispozitivului.

În ceea ce priveşte materialele pe care românii le preferă atunci când cumpără o husă de protecţie a dispozitivului mobil, pe primul loc se află siliconul, dar există şi o categorie de clienţi care caută o protecţie superioară şi aleg husele din materiale mai rezistente, precum variantele standard din plastic sau plastic cu inserţii metalice.

Din datele colectate de către retailer, cei mai mulţi dintre clienţi sunt atenţi la calitatea produsului în momentul achiziţiei unui huse de protecţie, fiind dispuşi să plătească un preţ mai mare în cazul unor produse cu funcţionalităţi multiple care le asigură o siguranţă mai mare. Totodată, femeile optează mai mult pentru produsele cu un design aparte, creativ, în timp ce bărbaţii sunt mai atenţi la utilitatea produsului decât la modelul acestuia.

Contakt este lider de piaţă în distribuţia de accesorii şi tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Grupul fondat în anul 2002, la Timişoara, reuneşte două branduri de retail - Contakt şi Hoco, cu peste 200 de unităţi deschise în Bucureşti şi 36 de judeţe, atât în locaţii stradale, cât şi în 98% dintre cele mai importante galerii comerciale din România.

În prezent, grupul numără 530 de angajaţi la nivel naţional.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri