Clubhouse, rețeaua socială exclusiv audio, ce a fost lansată inițial în varianta Beta doar pentru utilizatorii iOS, devine accesibilă începând cu 10 mai și pentru utilizatorii Android, însă doar în Statele Unite ale Americii. Totuși, te poți înregistra pentru a fi notificat în momentul în care devine activă pentru Android și în țara noastră.

”Planul nostru pentru următoarele săptămâni constă în colectarea feedback-ului de la comunitate, rezolvarea eventualelor probleme ce vor apărea și dezvoltarea și adăugarea unor opțiuni precum zona de plăți și crearea de cluburi”, a precizat compania într-o postare pe blog.

Versiunea Android a aplicației, care a fost cerută insistent de către comunitate, va fi disponibilă și pentru utilizatorii din alte țări în următoarele săptămâni. Utilizatorii din afara Statelor Unite ale Americii, inclusiv cei din România, pot intra pe Google Play Store și se pot înregistra în aplicația clubhouse: Drop-in audio chat.

Astfel, ei vor fi notificați în momentul în care aplicația va deveni disponibilă și în țara noastră, scrie TheVerge.com.

Reprezentanții platformei au mai precizat faptul că aceasta va rămâne deocamdată accesibilă doar pe baza de invitație pentru a putea gestiona creșterea accelerată de care se bucură, fiind evaluată recent la 4 miliarde de dolari.

Citeste si:
Noua rețea socială Clubhouse se confruntă deja cu probleme de...
Clubhouse se confruntă cu...

Popularitatea aplicației Clubhouse a împins și alte rețele sociale către lansarea de opțiuni asemănătoare. Twitter a lansat deja Spaces Feature, Discord a adăugat Stage Channels, iar Facebook, Slack, Linkedin sau Reddit dezvoltă în prezent astfel de opțiuni.

Sursa foto: Yalcin Sonat / Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri