Sunt foarte multe afaceri în care un website bun și scump nu va îmbunătății performanța în vânzări. Pur și simplu sunt industrii în care oamenii nu pot lua o decizie de cumpărare în online. Încă se merge pe recomandări sau pe agenți.

Dacă ești într-o astfel de industrie, asta înseamnă că poți să nu ai un website sau te poți mulțumi cu unul foarte prost. Nu?

Ei bine… nu prea.

Deși un website bun nu îți va aduce mai multi clienți… un website prost (sau lipsa unui website) îți poate alunga clienții.

Pentru a înțelege mai bine… gândește-te la website ca la abundența financiară. Banii nu îți vor aduce fericirea, însă lipsa lor te poate face nefericit.

Citeste si:
Banca îți dă bani atunci când nu ai nevoie. Și probabil e un lucru bun
Banca îți dă bani doar atunci...

Așa că… dacă ești într-o industrie unde un website bun nu îți va crește vânzările, nu are sens să investești mulți bani într-unul foarte bun. Însă are sens să investești destul încât să nu fie prost.

Nu faci un website pentru desktop iar apoi îl optimizezi pentru telefonul mobil. Acum faci un website pentru mobil și îl optimizezi pentru desktop

Peste 50% din traficul online este de pe mobil. Mai precis, peste jumătate dintre oamenii care îți vizitează site-ul o fac de pe telefonul mobil. Nu de pe laptop. Nu de pe desktop.

În urmă cu câțiva ani, standardul era să creăm un website care să arate bine pe laptop, iar apoi să îi facem modificări, ajustări… pentru a fi văzut decent pe smartphone-uri.

Însă în acest moment avem nevoie să schimbăm strategia.

Citeste si:
Soft CRM - cum să-l alegi pe cel mai bun pentru compania ta?
Soft CRM - cum să-l alegi pe...

Avem nevoie să cerem dezvoltarea unui site în principal pentru mobil, iar apoi să facem ajustări pentru a fi vazut decent pe laptop.

Și website-ul nu este singurul la care avem nevoie să facem acest “shift” de gândire.

Video-urile pe care le facem, sunt văzute de majoritatea pe telefonul mobil. Nu mai putem să afișăm mult text în video-urile noastre pentru că nu va putea să fie citit pe dispozitive cu ecrane mici.

PDF-urile pe care le trimitem pe email (oferte, prezentări), au nevoie să fie optimizate pentru ecranul de mobil, nu pentru desktop.

Citeste si:
(P) Cum să vă optimizați experiența de gaming, conform specialiștilor
(P) Cum să vă optimizați...

Iar cei care încă mai ofertați folosind excel-ul, vă recomand din suflet să schimbați această strategie. 85% dintre email-uri sunt deschise de pe telefonul mobil, iar în fișierele excel este foarte greu de navigat de pe smartphone.

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Răzvan Căzănescu
Răzvan Căzănescu (fondatorul TBF) a fost implicat în sute de companii din postura de consultant, partener, investitor sau fondator. A dublat companii de milioane de euro în doar 3 luni și a dus startup-uri la peste un milion de euro în primul an de activitate. Nu este trainer sau speaker și nici nu pretinde să fie. Este antreprenor. A creat companii. A condus companii. A crescut companii.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri