Zitec, unul dintre principalii jucători de pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță creșterea echipei cu peste 65% pe durata pandemiei, de la 160 de specialiști în martie 2020, la 265 în prezent. Totodată, compania a trecut definitiv la modul de lucru hibrid, ceea ce permite membrilor echipei să decidă individual opțiunea privind desfășurarea activității, din birou sau la distanță.

Zitec își propune extinderea echipei cu cel puțin 60 de specialiști, atât pe roluri tehnice de programare în PHP, iOS, Android, Node.Js, React JS, poziții de Quality Assurance, Project Management, precum și în departamentele de suport: financiar, resurse umane, marketing sau vânzări.

Încă de la debutul pandemiei, compania, unul dintre cei mai doriți angajatori în 2021 conform undelucram.ro, a luat decizia ca întreaga echipă să-și desfășoare activitatea în sistem remote. În migrarea rapidă la un mod de lucru exclusiv de la distanță a contat foarte mult și faptul că, de mai mulți ani, Zitec oferea posibilitatea membrilor echipei de a lucra de acasă oricând și pe orice perioadă de timp își doresc, fiind una dintre primele companii de IT din România care a introdus politica de Work from home nelimitat.

Pentru a decide modul de lucru pe care Zitec îl va adopta în continuare, dar și din dorința de a ține cont de preferințele tuturor membrilor echipei, compania a realizat un sondaj intern în ceea ce privește opțiunile în care aceștia vor să-și desfășoare activitatea. Potrivit sondajului, peste 60% dintre colegi doresc să lucreze de acasă, 20% vor să lucreze de la birou, iar 20% preferă un mod de lucru hibrid, atât de acasă, cât și de la birou. Astfel, membrii echipei Zitec au posibilitatea de a lucra exclusiv de acasă, de a reveni la birou atunci când doresc și, mai mult, de a alege să lucreze la oricare dintre sediile companiei din București sau Brașov, în funcție de modul de lucru pe care aceștia îl consideră eficient pentru ei.

„Am preferat să nu impunem o politică rigidă la nivel de companie cu privire la modul de lucru post-pandemie și am decis să lăsăm lucrurile să se așeze în mod natural, bazându-ne pe principiul că prețuim flexibilitatea, dar și asumarea responsabilității în cadrul echipelor. Prin urmare, am luat hotărârea să trecem la un mod de lucru hibrid, astfel încât fiecare membru al echipei să poată alege cea mai bună opțiune pentru el. Oferim în continuare colegilor noștri stabilitate, siguranță și suport în a gestiona acest context pandemic cu toate schimbările pe care le-a generat, păstrând în același timp un nivel ridicat de transparență și de comunicare la nivelul întregii companii, astfel încât să putem preveni din timp orice risc care ar putea apărea odată cu modul de lucru hibrid”, a declarat Florentina Greger, Chief Talent Experience Officer în echipa Zitec.

În același timp, periodic, compania încurajează interacțiunea față în față a colegilor, indiferent că sunt discuții despre evoluția proiectelor sau ieșiri după program.

Pe toată perioada pandemiei, Zitec s-a concentrat pe creșterea echipei și atragerea de oameni talentați printr-un proces de recrutare desfășurat exclusiv online. În continuare, compania se află în căutare de noi colegi pentru cele 60 de posturi disponibile, desfășurând o campanie de recomandări externe, parte a eforturilor de creștere a echipei.

Astfel, cei care cunosc o persoana potrivită pentru a se alătura echipei Zitec, pot trimite CV-ul pe email, la recomanda@zitec.com, iar în cazul în care aceasta este angajată, persoana care a făcut recomandarea va fi răsplătită de Zitec cu un voucher pentru o vacanță de două persoane în Cappadocia. Mai multe detalii despre campania de recomandări pot fi regăsite aici:

Sursa foto: Zitec

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri