Provider internațional de soluții software multichannel pentru call center, Daktela a intrat pe piața din România. Compania furnizează una dintre cele mai complexe soluții PBX în cloud și module omnichannel pentru serviciul clienți, permițând companiilor să interacționeze cu audiența lor prin apeluri telefonice, e-mail, SMS, web chat și rețele sociale. Iar acum totul este posibil folosind o singură platformă.

Lansată în urmă cu 17 ani în Praga (Republica Cehă), compania oferă în prezent una dintre cele mai mari rețele de infrastructură cloud VoIP din Europa, pentru peste 900 de companii. Daktela gestionează 4 centre de date, acoperind peste 11 milioane minute pe lună, și are peste 21.000 de licențe de vânzări lunare la nivel mondial.

De ce este important un software Contact Center Omnichannel All-in-one?

Pentru orice business, comunicarea eficientă cu clienții și potențialii clienți este esențială. Aceștia au nevoie de suport în timp real, iar asistența trebuie oferită rapid și fără lacune de comunicare. Tocmai de aceea este important ca toate aceste canale de comunicare să fie centralizate cât mai eficient posibil.

Prin serviciile pe care le pune la dispoziția companiilor, Daktela unește toate canalele de comunicare cu clienții într-o singură platformă. Datorită posibilității de integrare, aplicațiile utilizate de companii pot fi interconectate cu aplicația Daktela (ex. CRM, e-shop, aplicații ERP, etc).

„Daktela integrează toate canalele de comunicare într-o singură platformă și crește astfel eficiența suportului oferit clienților, reducând considerabil costurile și îndepărtând obișnuința utilizatorilor de a lucra în mai multe aplicații. Cu ajutorul serviciilor oferite de Daktela, companiile primesc rapoarte simplificate ce includ toate canalele de comunicare, integrări multiple bazate pe API și o soluție cloud găzduită pe serverele Daktela sau direct pe serverul companiei (on-premise). Clienții Daktela beneficiază de numere internaționale pe care le pot accesa în funcție de regiunea în care locuiesc. Echipa noastră de Suport Tehnic este disponibilă 24/7. Având soluția de software Call Center Daktela, companiile înregistrează o productivitate crescută și niveluri mai înalte de satisfacție a clienților”, declară Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

Soluție eficientă “Work from Home” prin panoul de raportare live al activității

Cu Daktela companiile au acces în timp real la activitățile operatorilor / utilizatorilor și la statistici personalizate. Software-ul Daktela este conceput pentru a monitoriza lucrul remote, proiectele în desfășurare sau sarcinile care sunt în așteptare. Totul poate fi verificat, măsurat și soluționat într-o singură aplicație. Astfel companiile gestionează eficient angajații de oriunde ar lucra, pentru îmbunătățirea performanței contact center-ului.

Platforma Daktela oferă beneficii tuturor utilizatorilor

Software-ul Daktela pune la dispoziția administratorilor / managerilor rapoarte unificate pentru toate canalele de comunicare, în timp real. Sunt înregistrate automat toate interacțiunile cu clienții, indiferent de canalul de comunicare, direct în cadrul CRM-ului. Astfel crește semnificativ productivitatea și gradul de satisfacție al clientului, deoarece agentul / operatorul are la îndemână constant istoricul de comunicare în timp real. Un aspect important este asistența tehnică disponibilă 24/7! Echipa Daktela utilizează în activitatea zilnică propria soluție software, astfel încât experiență operațională asigură soluționarea oricărei situații întâmpinate de parteneri.

Poți testa gratuit software-ul Daktela

Daktela oferă companiilor oportunitatea de a testa gratuit, timp de 14 zile, soluțiile software all-in-one pentru Call Center și Contact Center. Versiunea demo oferă aceeași experiență de utilizare ca a unui cont activ cu licență. În plus, experții Daktela oferă o prezentare online gratuită tuturor celor care completează formularul de aici https://www.daktela.com/ro/cont-demo/ .

Sursa foto: Daktela.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri