Companiile sunt, la fel ca și clienții și partenerii lor, din ce în ce mai interesate de a implementa modalități de lucru sustenabile. De la reducerea impactului negativ asupra mediului, economia resurselor, până la respectarea reglementărilor GDPR și siguranța datelor, acestea sunt criterii îndeplinite prin utilizarea unui software Call Center Omnichannel, cum este cel oferit de Daktela.

Sistemele Call Center Omnichannel reprezintă cea mai avansată metodă de digitalizare și automatizare a comunicării companiilor cu clienții lor. Un software de tipul Daktela permite să se proceseze mai multe canale de comunicare într-un singur sistem. În acest mod, apelurile telefonice de la clienți sau parteneri, e-mailurile, SMS-urile, mesajele de pe web chat sau rețele sociale sunt integrate în mod clar și ușor într-o singură aplicație, eliminând riscul de a rata sau pierde comunicarea cu aceștia și gestionând simplu rapoartele privind istoricul comunicării.

Integrarea unui astfel de sofware în derularea afacerii, fie că vorbim de magazine online, companii IT, agenții de turism, transport și logistică, clinici medicale, agenții de asigurări, optimizează workflow-ul, eliminând blocajele și timpii morți în comunicarea cu clienții.

Pe lângă avantajele logistice, un serviciu Call Center Omnichannel de tip Daktela, ajută companiile să atingă și obiectivele de sustenabilitate în afaceri, adoptând practici care reduc impactul negativ asupra mediului și societății.

1. Se reduce consumul de energie. Prin scurtarea timpului de așteptare în apeluri și utilizarea eficientă a resurselor în call center, scade consumul de energie al echipamentelor. Întrucât Daktela este un software bine integrat, multe procese sunt automatizate, reducându-se asfel necesitatea echipamentelor fizice suplimentare și, implicit, energia consumată de acestea.
2. Digitalizarea reduce nivelul deșeurilor. Soluțiile digitale contribuie la reducerea nevoii de hârtie și a altor materiale fizice. Acest lucru nu doar că reduce deșeurile, dar și impactul asupra resurselor naturale.
3. Reducerea emisiilor de carbon. Un sistem omnichannel reduce necesitatea deplasărilor fizice prin oferirea de suport și servicii la distanță, ajutând companiile să reducă emisiile de carbon asociate transportului.
4. Accesibilitate și incluziune. Prin intermediul software Call Center Omnichannel , companiile oferă suport clienților prin telefon, email, chat, social media, asigurând accesibilitatea pentru toate segmentele de clienți, inclusiv pentru cei cu nevoi speciale, persoane cu deficiență de auz, vedere sau de mobilitate.
5. Reducerea costurilor operaționale. Prin centralizarea datelor și automatizarea proceselor, se reduc costurile operaționale, fără a mai fi nevoie să se investească în echipamente și consumabile.
6. Protecția datelor. Software-ul omnichannel Daktela oferă soluții conforme cu GDPR și securizate în cloud, asigurând protecția datelor clienților. Acest lucru nu doar că îmbunătățește încrederea clienților, dar și contribuie la responsabilitatea socială a companiei prin asigurarea unui management etic și responsabil al datelor.
7. Compania devine mai profitabilă. Implementarea unui astfel de serviciu omnichannel eficientizează activitatea companiilor și le face mai profitabile. O companie profitabilă și stabilă este mai sustenabilă din punct de vedere economic, sprijină comunitățile locale și contribuie la dezvoltarea socială.

„Companiile devin din ce în ce mai interesate de sustenabilitate și digitalizare. Implementarea unui software Call Center Omnichannel, precum cel oferit de Daktela, nu doar că optimizează comunicarea și workflow-ul, dar contribuie și la obiectivele de sustenabilitate. Reducerea consumului de energie și deșeurilor, accesibilitatea sporită, protecția datelor și reducerea emisiilor de carbon sunt doar câteva dintre avantajele majore. În plus, Daktela se angajează să respecte reglementările GDPR și să ofere soluții securizate, îmbunătățind astfel încrederea și responsabilitatea socială”, Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

Siguranța datelor companiilor și a clienților reprezintă o prioritate pentru Daktela. Astfel, interacțiunea cu aplicația Daktela se stabilește exclusiv printr-o conexiune securizată HTTPS, cu un certificat Daktela verificat, iar accesul prin internet este verificat ulterior în blacklist-uri și whitelist-uri pe baza anumitor reguli firewall. Întregul Cloud Daktela este supus la teste de penetrare de către companii de securitate externe, rețeaua este monitorizată cu OpenVAS și map, și Datela are parte anual de un audit de securitate obligatoriu specific Google de către Bishop Fox.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro timp de 14 zile, fără abonament.

Sursa foto: Daktela

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri