Pentru a oferi clienților un serviciu de Customer Care impecabil, tot mai multe companii apelează la soluții de tip omnichannel Call Center care le ajută să aibă o interacțiune fără lacune cu aceștia, prin telefon, e-mail, până la webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger, Instagram sau WhatsApp.

Unul din cei mai apreciați furnizori internaționali de soluții software Call Center Omnichannel este Daktela, acesta oferind soluții PBX оn cloud, module Customer Care Omnichannel ce integrează 200 de funcții de comunicare și permit contactarea clienților prin toate canalele disponibile, într-o singură platformă.

Având la îndemână acest instrument eficient, un aspect important pentru care companiile trebuie să acorde atenție ține de siguranța software-ului omnichannel Call Center pe care îl aleg, mai ales pentru protejarea bazelor de date foarte valoroase și pentru procesarea fără probleme a informațiilor. Vorbim aici de controalele de acces, criptarea datelor, protecția înregistrărilor audio, ponderea de reținere și eliminare a datelor, securitatea punctelor terminale (ex: laptopuri, telefoane mobile, tablete) împotriva atacurilor, autentificarea apelurilor.

Metode de autentificare sigure

Daktela pune un accent deosebit pe siguranța datelor celor peste 1200 de companii care apelează la serviciile sale, implementând protocoale avansate și tehnologii de securitate. Spre exemplu, comunicarea cu aplicația Daktela se stabilește exclusiv printr-o conexiune securizată HTTPS, cu un certificat Daktela verificat. Accesul prin internet este verificat ulterior în blacklist-uri și whitelist-uri pe baza anumitor reguli firewall.

În plus, Daktela integrează funcționalități avansate de monitorizare a activității în timp real și premite companiilor să răspundă rapid oricărei potențiale amenințări. Pentru a preveni accesul neautorizat, Daktela implementează metode de autentificare sigure, inclusiv cu doi factori pentru utilizatorii autorizați ce au acces în platformă.

Funcționalitățile avansate de gestionare a accesului permit companiilor să definească și să controleze cu precizie cine are acces la anumite date în cadrul platformei.

Audit de securitate

În același timp, Daktela monitorizează rețeaua folosind instrumente de securitate precum OpenVAS și map, iar anual trece prin audit de securitate obligatoriu Bishop Fox, specific Google.
"La Daktela punem securitatea informațiilor pe primul loc. Bazele noastre de date, considerate extrem de valoroase în cadrul companiilor, sunt gestionate cu maximă responsabilitate și transparență. Accentul se pune pe securitatea software-ului în cloud, astfel încât oferim o experiență deplină, de încredere, clienților noștri. Accesul la centrele noastre de date este restricționat la administratorii autorizați și bine instruiți, asigurând astfel evitarea erorilor sau a situațiilor neplăcute.” Declară Mihai Nica, Country Manager.

Update constant la noile reglementări legislative GDPR

Un aspect important este faptul că Daktela se adaptează continuu la cerințele legislative și reglementările privind protecția datelor, pentru ca fiecare companie să respecte în totalitate toate cerințele legale și să evite amenzi sau probleme juridice.

Back-up eficient

Sistemele Daktela includ strategii eficiente de back-up și de recuperare a datelor. În cazurile rare de pierdere accidentală sau de atac cibernetic, informațiile sunt întotdeauna disponibile.

Standar de calitate ISO

Daktela a implementat un proiect care să îndeplinească cerințele ISO 27001 și certificarea conform acestui standard.

Protejează reputația companiei

Nu în ultimul rând, nivelul înalt de securitate oferit de Daktela pentru gestionarea operațiunilor de Call Center si Customer Care protejează nu doar datele clienților, ci și reputația companiei care ar putea fi periclitată în cazul unui incident major de scurgere de date.

Daktela este în prezent furnizor de software Customer Care omnichannel pentru peste 1200 de companii internaționale și naționale. Cu o valoare de peste 11 milioane de euro, compania este pe cale să devină unul dintre principalii jucători de pe piața europeană. Daktela țintește ca în următorii ani să intre în top 10 al companiilor globale din domeniul Software & IT / Call & Contact Center.

Soluția Daktela este acum dusă la un nivel și mai avansat, prin integrarea inteligenței artificiale, iar voiceboții și chatboții săi sunt acum semnificativ mai „inteligenti” decât alții și rezolvă cereri complexe.

Daktela a fost desemnată ca fiind High Performer în cele mai recente rapoarte G2 Grid® Summer și Fall 2023. G2 este o platformă de recenzii de software și servicii de încredere. Rapoartele Grid de la G2 sunt renumite în industrie pentru analizele lor detaliate și informațiile valoroase pe care le oferă. Pe baza lor companiile iau decizii informate cu privire la soluțiile software utile companiilor lor, pe care le adoptă pentru eficiență și rezolvarea nevoilor de business.

Daktela oferă posibilitatea de a testa funcționalitățile software-ului accesând un Demo Gratuit, pe www.daktela.ro, timp de 14 zile, fără abonament.

Sursa foto: Daktela

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri