În lumea business de astăzi, tehnologia într-o permanentă evoluție poate aduce atât provocări, cât și oportunități noi. Cum se remarcă atunci un antreprenor vizionar? Prin adaptabilitate și inovație, dar și prin felul în care acesta transformă tehnologia într-un aliat de încredere. La invitația HUAWEI, Liviu Popescu, co-proprietar al grupului Fratelli, vorbește despre cum integrează în viața de zi cu zi gadgeturile de ultimă oră pentru a conduce afacerea Fratelli, unul dintre cele mai renumite nume din domeniul HoReCa din România.

Între Fratelli, Biutiful, Fratellini și Uanderful, dar și multe evenimente prin care deja v-ați consacrat, putem doar să ne închipuim cât de mare trebuie să fie viteza de reacție a echipei de leadership. Cum reușești să rămâi mereu conectat?

Cu siguranță mentinerea unei prezențe active și conectate în industria ospitalității, în special în contextul afacerilor și al evenimentelor în care suntem implicați necesită o echipă de leadership dedicată și o abordare proactivă.

Pentru a rămâne mereu conectati, este esențial să avem o comunicare eficientă și să folosim tehnologia modernă. De-a lungul timpului am implementat o serie de strategii cheie pentru a asigura o viteză de reacție rapidă și o conexiune constantă.
De asemenea, tehnologia avansată ne ajută foarte mult. Utilizăm platforme tehnologice pentru managementul afacerilor, care ne permit să monitorizăm și să gestionăm operațiunile în timp real. Aceste instrumente ne ajută să identificăm rapid problemele și să găsim soluții eficiente.

În final, rămânem conectați și reactivi prin intermediul unei combinații inteligente de comunicare, tehnologie, planificare și dedicare. Această abordare ne permite să navigăm cu succes prin provocările și oportunitățile din industria ospitalității și să continuăm să oferim servicii de calitate clienților noștri.

Ce rol crezi că are tehnologia în domeniul HoReCa?

Tehnologia joacă un rol extrem de important și tot mai influent în industria HoReCa întrucât poate aduce îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește eficiența operațională, experiența clienților și managementul afacerilor.

Pornind de la sistemele de gestionare a restaurantelor, programelor de rezervări, softurilor de urmărire a vânzarilor și procesare a plăților, la meniurile digitale sau aplicațiile de comandă pentru clienți, și până la instrumente de promovare a afacerii : social media, marketingul online, campaniile de e-mail.
În ansamblu, tehnologia îmbunătățește funcționarea generală a industriei HoReCa, optimizând procesele, sporind eficiența și oferind o experiență mai bună pentru clienți.

Ai lansat Fratelli Espresso Bar în 2005 și de atunci ai fost mereu pe o pantă ascendentă. Cum au evoluat așteptările tale față de tehnologie de atunci și până acum?

Uitându-mă în spate la momentul deschiderii Fratelli în anul 2005 îmi dau seama că modul de lucru era complet diferit, și mult mai greoi. Am fost operaționali în primii ani de Fratelli atât eu, cât și fratele meu și soțiile noastre. Pe atunci nu foloseam sisteme atât de complexe de gestionare a proceselor operaționale, notam rezervările pe caiet, iar marketingul și promovarea se făcea prin „word of mouth”.

Afacerea a crescut, iar evoluția și dezvoltarea tehnologiei ne-a ajutat foarte mult. Astăzi avem câteva sute de angajați și un lanț de locații deschise și operaționale zi de zi în diferite orașe. Tehnologia avansată ne ajută să oferim produsul dorit clienților, să-l comunicăm ușor și să-l optimizăm la cea mai bună variantă a sa.

Ce gadget-uri folosești pentru a-ți eficientiza activitatea?

Eu sunt o persoană în permanentă mișcare atât profesională, cât și pe plan personal.

Îmi place să călătoresc, să fac sport în aer liber, momente în care mă ajută foarte mult smartwatch-ul HUAWEI Watch Ultimate și telefonul HUAWEI Mate X3. Prin intermediul ceasului îmi pot monitoriza și doza efortul și de asemenea pot fi la curent și cu evenimentele care țin de business prin intermediul notificărilor datorită sincronizării sale cu telefonul.
Laptopul HUAWEI de asemenea este biroul meu mobil, de care nu reușesc să mă despart indiferent de momentul zilei sau de locul în care mă aflu, el mă însoțește.

În concluzie, smartwatchul, smartphone ul și laptopul sunt cele 3 gadget-uri de la HUAWEI pe care le utilizez zi de zi.

Indiferent de domeniul în care activăm, astăzi cei mai mulți dintre noi am ajuns să fim mai performanți cu ajutorul a cel puțin câteva gadgeturi interconectate (smartphone, laptop, smartwatch, căști). Care este dispozitivul la care nu ai putea renunța într-o zi de business și de ce?

Eu nu aș renunța la nici unul din cele trei gadget-uri HUAWEI, toate sunt extrem de utile pentru mine, iar interconectarea dintre ele îmi eficientizează timpul și îmi sporesc productivitatea. Totuși, în condiții excepționale, având în vedere că HUAWEI Mate X3 poate înlocui cu succes laptopul, cred că m-aș descurca și doar cu telefonul.

Pasiunea ta pentru calitate reiese din tot ce faci, dar știm că, în plus, ești mereu la curent cu tehnologia. Care este ultimul gadget pe care l-ai testat?
Ultimul gadget achiziționat este HUAWEI Mate X3, o supriză foarte frumoasă pentru mine.În primul rând prin modul Flex-Stop, HUAWEI Mate X3 permite afișare personalizată pe ambele ecrane și are o baterie care durează mai mult, atunci când este nevoie de mai mult. Sunt foarte bucuros cu această versiune de smartphone lansată de HUAWEI și îl folosesc cu mare eficiență. Mă bucur să văd că atunci când sunt pe drumuri, se transformă ușor și devine când tabletă, când laptop...

HUAWEI Mate X3 este primul telefon inteligent pliabil quad-curve, cu certificare TÜV Rheinland (Precizie culoare și Proiecție precisă a culorii)⁠, rezoluție ultra-înaltă și afișaj inteligent sensibil la lumină.

Sursa foto: HUAWEI

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri