Google revine in ofensiva cu o campanie promotionala importanta prin care indeamna organizatiile sa foloseasca aplicatiile Google pentru nevoile computerizate zilnice, acest demers venind dupa ce Microsoft a anuntat ca noua versiune a pachetului Office va fi disponibila gratuit pe Internet.
Compania de publicitate numita “Going Google” urmareste sa prezinte motivul pentru care cele aproximativ 3.000 de companii se inscriu zilnic pentru a folosi Google Apps, scrie cotidianul britanic The Telegraph.

Google Apps este un browser bazat pe un pachet de instrumente care permite utilizatorilor sa contribuie la documente, prezentari si analize din tabele asemanatoare prin intermediul Internetului.

De asemenea, pachetul include serviciul de posta electronica (e-mail) al Google, numit Gmail, precum si instrumente de mesagerie instanta, iar Google afirma ca renuntarea la serviciile Microsoft in favoarea Google Apps poate salva zeci de mii de dolari cheltuiti de companii prin suportul IT.

In Statele Unite, Google va folosi panouri publicitare si isi va raspandi mesajele cu ajutorul site-ului de micro-blogging Twitter. Compania de Internet a lansat un site de pe care utilizatorii pot descarca mici afise pe care le pot lipi in birourile lor, pentru a incuraja adoptarea Google Apps.

Aceasta este cea mai recenta confruntare dintre Google si Microsoft, care a anuntat recent planurile sale de a face anul viitor versiunea pachetului Office mult mai apropiata de Internet. Office 2010 va contine unele instrumente de colaborare online in incercarea de a combate unul dintre punctele importante de vanzare ale Google Apps.

Saptamana trecuta, Microsoft a anuntat un acord in domeniul cautarilor online cu Yahoo pentru a concura cu liderul Google din acest segment, in timp ce Google a anuntat planurile de a lansa propriul sistem de operare, Google Chrome, care va concura cu soft-ul Windows detinut de Microsoft.

Google a anuntat ca in jur de 1,75 milioane de companii, scoli si organizatii au semnat pentru Google Apps, insa aceste cifre raman mici pe langa cei 500 milioane de utilizatori ai Microsoft Office.

In trecut, Google a folosit reclame traditionale ieftine, un exemplu recent fiind spoturile publicitare ale Google Chrome. Noua campanie pentru Google Apps poate fi considerata o lovitura directa asupra productivitatii Microsoft si a ofertelor de e-mail, explicand beneficiile utilizarii solutiilor de tip “cloud” propuse de gigantul cautarilor online.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri