Compania Costa Cruises, care detine vasul de croaziera naufragiat Costa Concordia, a semnat un acord cu mai multe grupuri de consumatori, care prevede oferirea a cate 11.000 de euro fiecaruia din cei peste 3.000 de pasageri, transmite Reuters, citata de Mediafax.

Intelegerea are ca scop evitarea de catre companie a unor viitoare litigii cu pasagerii vasului, naufragiat la 13 ianuarie in apropierea insulei italiene Giglio.

Compania va plati 11.000 de euro pentru obiecte pierdute si traume psihologice fiecarui pasager care nu a fost ranit. In plus, costul croazierei si ale transportului vor fi acoperite. Costa Cruises va negocia individual cu fiecare pasager ranit in timpul evacuarii vasului de croaziera.

Cei care accepta acordul renunta la deschiderea de litigii impotriva companiei. Copiii vor primi aceeasi suma ca adultii, iar pasagerii vor fi platiti in termen de o saptamana de la acceptarea ofertei.

Grupul de consumatori Codacons, care nu a semnat intelegerea, a recomandat ca pasagerii sa nu accepte intelegerea si le-a cerut sa consulte specialisti pentru eventuale traume psihologice cauzate de naufragiu, potrivit pretsedintelui organizatiei, Carlo Rienzi.

Codacons intentioneaza sa intenteze un proces colectiv la Miami impotriva companiei-mama a Costa Cruises, Carnival Plc, in care sa ceara 125.000 de euro pentru fiecare pasager.

Bilantul naufragiului vasului de croaziera a ajuns la 16 morti, dar echipele de interventie cauta in continuare corpurile persoanelor date disparute.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri