Peste 200.000 de moldoveni au votat in alegerile prezidentiale din Republica Moldova in primele doua ore si jumatate de la deschiderea urnelor, relateaza UNIMEDIA.

Potrivit portalului, 200.000 de persoane, adica 7% din populatia Republicii Moldova, s-a prezentat la urne pana la ora 9:30. Aproximativ trei milioane doua sute treizeci si sapte de mii de moldoveni sunt asteptati la urnele, care vor fi deschise incepand cu ora 07:00 si pana la ora 21:00, arata News.ro.

Potrivit Comisiei Electorale Centrale, niciun institut de sondare a opiniei publice nu a depus cerere de autorizatie pentru a realiza exit-polluri, astfel ca nu sunt asteptate astfel de sondaje. Moldovenii isi pot exercita dreptul constitutional la una din cele peste 2.000 de sectii de votare, unde sunt inscrisi in lista electorala, potrivit vizei de resedinta.

Autoritatile de la Chisinau au deschis si 100 de sectii de vot in 33 de tari din lume. Cele mai multe sunt in Italia (25), urmate de Romania (11) si Rusia (opt). Oamenii vor alege intre cei noua candidati care ravnesc fotoliul de presedinte. Este vorba de: liderul PL, Mihai Ghimpu; liderul PPEM, Iurie Leanca; candidatul Partidului „Partidul Nostru”, Dumitru Ciubasenco; liderul PAS, Maia Sandu; liderul PSRM, Igor Dodon; candidatul independent Silvia Radu; candidatul independent Maia Laguta; candidatul Partidului „DREAPTA”, Ana Gutu si candidatul independent Valeriu Ghiletchi.

Sursa foto: Ververidis Vasilis / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri