La varsta de 21 de ani, Alexis Irene a dezvoltat propriul sau brand de produse cosmetice pentru unghii. Lansat in 2016, Nails Static a obtinut vanzari de 500.000 de dolari in primele 6 luni de activitate, in parteneriat cu jucatori din retail, inclusiv Sephora si HSN, potrivit Forbes.

Tanara a descoperit aceasta idee in camera sa din camin. Static Nails este un kit pentru unghii, care contine unghii false reutilizabile. Acestea pot fi aplicate simplu cu lipici si pot fi purtate pana in 18 zile sau reaplicate de maxim 6 ori.

Avantajul acestor unghii false este ca nu sunt daunatoare si pot fi personalizate fara sa afecteze designul original al unghiilor.

Irene a venit cu aceasta idee cand unghiile false cu gel erau la moda. Unghiile false cu gel necesita timp si bani si, totodata, pot deteriora unghiile naturale.

Astfel, tanara a venit cu ideea unor unghii false care se pot lipi cu usurinta fara sa dauneze unghia naturala, se pot refolosi si au un pret accesibil.

Citeste si:
"Povestea Lemnului" sau cum incerci sa transformi pasiunea in afacere
"Povestea Lemnului" sau...

Cum isi propune Irene Alexis sa faca bani din produse pentru unghii

Tanara a lansat Nails Static cu bani castigati din modeling si din jobul de make-up artist. A reusit in scurt timp sa stabileasca un parteneriat de brand cu Swarovski si a inceput sa lucreze la primul tip de unghii false cu obiecte 3D, imprimari complicae si efecte speciale.

Cand a lansat Nails Static, Irene avea 21 de ani si nu era sigura ca afacerea ei va merge. Dupa o saptamana de la lansare a primit un apel de la Kendo, grupul care reuneste brandurile Ole Henriksen si Marc Jacobs Beauty. Dupa ce a devenit brandul Nails Static a devenit cunoscut in lumea modei, mai multi retaileri o contactau pe Irene pentru colaborare, insa ea a simtit ca nu e pregatita sa-si dezvolte afacerea mai mult pentru ca era inca studenta.

In primele sale luni, compania a generat venituri de jumatate de milion de dolari, iar in 2017 acestea au crescut cu 89%, potrivit Glossy. Tanara antreprenoare isi doreste ca produsele ei sa fie cele mai folosite din domeniu si isi propune sa lanseze produse noi. Acum are 23 de ani, a terminat facultatea si se concentreaza pe businessul ei.

Citeste si:
Emagic: Daca vreti o schimbare in Romania, implicati-va!
Mesajul organizatorilor...

Sursa foto: Shutterstock / Sofia Zhuravetc

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Studiu: 1 din 2 romani viseaza sa fie patron sau freelancer