Retailerul newyorkez Showfields a inaugurat un nou concept store – House of Showfields, prin intermediul caruia clientii au parte de o experienta care combina shopping-ul cu arta teatrala, realizata cu ajutorul unor actori profesionisti.


Pentru a incepe turul de 20 de minute in magazinul Showfields, actorii le arata clientilor drumul printr-o usa ascunsa la etajul trei, in spatele unei biblioteci (al unui brand gazduit de Showfields). Apoi, usa se deschide catre niste scari in spirala, care duc pana la etajul al doilea al cladirii, unde actorii indruma oaspetii prin camere in care interactioneaza cu produse din marcile pe care Showfields le vinde.


"De la usa liftului pana la usile care se deschid in secret, totul este cu adevarat distractiv, iar in fiecare parte a magazinului clientii vor intalni un actor diferit care joaca un rol special, in functie de ceea ce se gaseste in acea zona, pentru a avea o punere in scena cat mai coerenta. Prin acest proiect, ne propunem sa trezim simturile, sa le oferim vizitatorilor o experienta memorabila si sa cream o conexiune emotiala cu brand-urile si oamenii care sunt in acelasi spatiu. Astfel, oferim o noua modalitate de a experimenta produsele”, a declarat, intr-un interviu acordat Retailwire, Tal Zvi Nathanel, CEO si co-fondator al Showfields.

Nathanel nu a dat insa foarte multe detalii despre cum va fi prezentat tot conceptul narativ, pentru a mentine elementul surpriza, insa a spus ca actorii vor juca o serie de personaje interesante, cum ar fi oameni de stiinta, artisti, creatori sau exploratori.

Pe parcursul turului, clientii vor fi invitati sa atinga, sa miroasa, sa manance si sa testeze produsele. De exemplu, un actor poate juca rolul unui angajat al unui spa si iti face un demo, artistic, al unui produs de ingrijire a pielii sau intr-o scena cu tema culinara un bucatar chef ar putea sa iti ceara ajutorul in folosirea unui produs de curatare disponibil in magazin. Turul este gratuit.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri