Marile crize adâncesc și mai mult discrepanța dintre bogați și săraci. Cea mai recentă astfel de diviziune arată cum bogații lumii au cumpărat mai multe bijuterii în această pandemie, cum ar fi inele cu diamante și coliere cu aur.

Edahn Golan, fondatorul Edahn Golan Diamond Research & Data spune că achizițiile de bijuterii fine din SUA și-au revenit încă din primele luni de la debutul crizei sanitare, ba chiar au căpătat un impuls semnficativ în vara acestui an, potrivit CNN Business.

Vânzările de bijuterii fine au crescut cu aproape 10%, până la 5,25 miliarde de dolari în luna august față de aceeași lună a anului trecut, potrivit ultimelor date disponibile.

Citește și: Bogaţii lumii sunt din ce în ce mai interesaţi de aur

Signet Jewellers (SIG), care deține și operează retailerii Kay Jewellers și Zales, a declarat că vânzările preliminare ale companiei pentru toate bijuteriile în august au crescut cu 10,9% față de acum un an.

Între timp, Tiffany, un lanț care a fost puternic lovit din cauza faptului că turiștii nu au mai călcat oragul magazinelor, a declarat săptămâna trecută că vânzările din SUA în august și septembrie au scăzut, însă, cu toate acestea, au cunoscut o îmbunătățire din luna mai.

Retail jobs

Comercianții de bijuterii și-au ajustat veniturile pe măsură ce și State Unite au cunoscut o revenire, pe timp de vară, după ce în primăvară a fost cuprinsă în amorțeala impusă de carantină. Unii economiști au susținut că redresarea economică pare să fie una în formă de K, în care cei mai bogați americani revin rapid, în timp ce gospodăriile cu venituri medii și mici nu.

Vezi și: Vacanta de miliardar. TOP 10 destinatii in care calatoresc cei mai bogati oameni din lume Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri