Reclama în care un bărbat mănâncă un sandvis cu liliac, aspru criticată

O reclamă care arată un bărbat mâncând un sandviş cu liliac este investigată de autoritatea responsabilă cu soluţionarea plângerilor la adresa reclamelor din Australia (Ad Standards), scrie BBC, potrivit Agerpres.

Reclama firmei de echipamente de exterior Boating Camping Fishing Store (BCF) a fost vizionată de peste 250.000 de ori pe YouTube.

În ea, un bărbat glumeşte că pandemia de COVID-19 a fost cauzată de cineva care a mâncat un liliac.

Deşi primele cazuri au apărut la o piaţă de animale vii din Wuhan (China), până în prezent nu a fost furnizată o dovadă definitivă cu privire la originea şi răspândirea virusului.

"Ad Standards a primit o serie de reclamaţii cu privire la reclama din campania de vară a BCF şi este în curs de evaluare a acestor reclamaţii pentru a vedea dacă ele ridică o problemă", a declarat pentru BBC un purtător de cuvânt al Advertising Standards Bureau.

Citeste si:
Robert Negoiță a cheltuit 3 MIL. euro din bugetul Primăriei S 3...
Robert Negoiță a cheltuit 3...

Un purtător de cuvânt al BCF declarase anterior presei australiene că respectiva campanie publicitară încurajează oamenii să îşi exploreze propria curte, în condiţiile în care numeroşi australieni îşi vor petrece vara acasă.

"Bineînţeles că înţelegem severitatea pandemiei şi răspândirii COVID-19, însă este clar că reclama se încadrează în acelaşi spirit", a precizat firma.

Reclamele BCF nu sunt însă străine de controverse, ele găsindu-se pe lista reclamelor cu cele mai multe plângeri din Australia, atât în 2016, cât şi în 2018.

Relaţiile dintre Australia şi China s-au deteriorat anul trecut până la cel mai scăzut nivel din ultimele decenii, susţin experţii.

Citeste si:
Liliac modernizează crama și construiește o sală de evenimente și o...
Liliac construiește o sală de...

Australia a susţinut o anchetă globală cu privire la originile coronavirusului în luna aprilie, despre care un înalt diplomat chinez a susţinut că a indicat pur şi simplu spre China.

De atunci, importurile australiene au fost în centrul atenţiei, în timp ce studenţii şi turiştii chinezi au fost avertizaţi să nu călătorească în Australia, invocându-se temeri legate de rasism.

În noiembrie, China a impus taxe pe vinul australian de până la 212%, precizând că acestea sunt măsuri temporare antidumping pentru a opri importurile subvenţionate de vin australian.

Citeste si:
Românii vor să printeze 3D prăjituri și sandvișuri, în sistem tonomat
Startupul românesc Manna...
Sursa foto: captură video / YouTube
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri