Japonia va comercializa o trusă pentru depistarea coronavirusului pe suprafețe

Un producător japonez de echipamente de precizie a început comercializarea unor truse de testare cu care se poate detecta prezenţa noului coronavirus pe suprafeţe, inclusiv clanţe, robinete şi computere, informează Agerpres.

Compania Shimadzu Corp a declarat că intenţionează să furnizeze noul kit, ce poate identifica virusul în aproximativ 100 de minute, unităţilor medicale şi celor care oferă servicii de testare, dar şi centrelor de asistenţă pentru persoane vârstnice sau producătorilor de alimente.

Cum se folosește și cât costă trusa

Utilizatorii trusei de testare trebuie să treacă un beţişor cu tampon de vată pe suprafaţa unui obiect şi să îl pună apoi într-un recipient cu soluţie salină. După scoaterea tamponului de bumbac din recipient se aplică reactivi, iar virusul poate fi apoi detectat folosind un test PCR sau reacţia în lanţ a polimerazei, a precizat compania.

Fiecare kit poate fi utilizat pentru efectuarea a 100 de teste şi costă 302.500 de yeni (2.800 de dolari).

Compania, cu sediul în prefectura Kyoto din vestul Japoniei, a declarat că îşi propune să vândă o mie de truse de testare anual. Shimadzu a comercializat anterior o trusă de testare utilizată pentru detectarea virusului din salivă.

Citeste si:
Ce pierdere economică va avea Japonia dacă Jocurile Olimpice nu vor...
Ce pierdere economică va...

Transmiterea de pe suprafaţe este considerată una dintre modalităţile prin care virusul se poate răspândi de la o persoană la alta.

Potrivit unui studiu realizat de Institutul Naţional de Sănătate (NIH) din Statele Unite, virusul poate rezista până la 72 de ore pe plastic, 48 de ore pe oţel inoxidabil şi 24 de ore pe carton.

Sursa foto: Pixabay
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri