CEO-ul Tesla, Elon Musk, dorește să transforme fiecare casă într-o centrală electrică care să genereze, să stocheze și chiar să livreze energie înapoi în rețeaua electrică, folosind produsele companiei.

Tesla vinde produse solare și de stocare a energiei de ani de zile, însă acum compania americană vrea să extindă afacerea apelând la utilități, scrie techcrunch.com.

Aceasta este o nouă politică a companiei de a vinde energie solară numai împreună cu produsele de stocare a energiei.

„Acesta este un viitor prosper atât pentru Tesla, cât și pentru utilități”, a spus Musk.

Săptămâna trecută, compania și-a schimbat platforma pentru a împiedica clienții să cumpere doar energie solară sau produsul său de stocare a energiei Powerwall și a solicitat în schimb achiziționarea unui sistem.

Citiți și O aplicație permite încărcări fără carduri în mai multe stații electrice, rezervări și plăți.

Musk a anunțat ulterior că „energia solară va fi livrată exclusiv către Powerwall” și că acesta va face legătură dintre contorul de utilități și panoul principal al casei.

Retail jobs

Elon Musk își imaginează un sistem de rețea electrică radical diferit de cel pe care îl avem astăzi. Este o viziune plină de provocări birocratice și logistice.

Utilitățile și politica de reglementare ar trebui să rezolve modul de gestionare a unui aflux mare de așa-numitele „resurse energetice distribuite”, cum ar fi panourile solare pe acoperișurile rezidențiale, care pot fi contrare modelelor de afaceri de lungă durată ale utilităților. Sursa foto: Tesla

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri