Palma pe care Will Smith i-a dat-o comediantului Chris Rock la gala premiilor Oscar a făcut înconjurul lumii şi a devenit o afacere profitabilă pentru cei care vor să o exploateze imortalizând scena pe tricouri, ceşti, tatuaje şi chiar un joc video.

La ceremonie, Chris Rock a urcat pe scena Teatrului Dolby pentru a prezenta Oscarul pentru cel mai bun documentar şi a făcut o glumă pe seama capului ras al soţiei actorului, Jada Pinkett-Smith, care suferă de alopecie, scrie Agerpres.ro.

Comparaţia cu puşcaşul marin "GI Jane" l-a făcut pe Will Smith să se ridice de pe scaun, să urce pe scenă, şi să-l pălmuiască pe Chris Rock.

O scenă folosită în zeci de magazine virtuale, de la tricouri şi ceşti care recreează momentul prin ilustraţie desenată, sau cu poza de la momentul impactului.

Unele desene sau poze au fost însoţite şi de cuvintele spuse de actor când a auzit gluma făcută de Chris Rock: "Ţine-ţi gura spurcată departe de numele soţiei mele".

Incidentul a fost imortalizat şi în salonul lui Oscar Aguilar, un maestru al tatuajului din New Jersey, care a imprimat scena pe piciorul unui client.

Retail jobs

O cerere similară a venit de la 8.000 de kilometri distanţă, din Italia, când lui Giovanni Bracciodieta i s-a cerut acelaşi tatuaj, cu obrazul roşu al lui Rock ieşit în evidenţă.

Internauţii au mers chiar mai departe creând un joc video numit "Slap Chris", în care jucătorul trebuie să se ajute de cursor pentru a forma mâna cu care Smith îl pălmuieşte pe Rock în timp ce este măsurată viteza mişcării.

Totodată, Smith și-a cerut scuze în mod public față de Rock și față de ceilalți invitați și organizatori. Acesta susține că a reacționat pe fond emoțional, fiind afectat de situația soției sale.

Sursa foto: Will Smith/ Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri F