Elon Musk are aproximativ o săptămână de când a preluat oficial conducerea Twitter, în urma unui acord de preluare mult tergiversat din cauza celui mai mai bogat om al lumii. Modul haotic în care s-a realizat preluarea se răsfrânge și asupra modului în care noul proprietar al Twitter ia decizii asupra angajaților, iar asta se vede deja din disponibilizările care după câteva luni au devenit realitate.

Ce spune un fost colaborator al lui Elon Musk: „Elon cel rău este un tip frustrat, care țipă la tine”

Deși este cel mai bogat om al Planetei, Elon Musk nu deține la fel de multe bogății în relaționarea cu oamenii din jurul săi. CEO-ul Tesla este cunoscut pentru nenumăratele decizii impulsive pe care le realizează și numai persoane care au lucrat deja cu el pot spune că stilul său de management ridică multe semne de întrebare. Aceste aspecte sunt confirmate și de Jim Cantrell, o persoană cu care Elon Musk a lucrat în cadrul SpeaceX, între anii 2001-2002.

Deși impresionat de talentul lui Musk și de ideile sale mărețe, Cantrell spune că a fost nevoit să plece din cauza dificultăților pe care le-a întâmpinat în lucrul cu Musk, scrie Business Insider. Acesta îi avertizează pe directorii și angajații Twitter să se pregătească pentru că vor lucra cu două persoane diferite: Un Elon bun, amuzant și care vine cu idei mărețe, dar și un Elon rău pentru care nimeni nu este suficient de bun pentru el.

„Am fost vicepreședintele de dezvoltare a afacerilor SpaceX din decembrie 2001 până când am plecat în septembrie 2002. Am avut cu Elon mult prea multe conflicte. A țipat la mine de câteva ori și ar fi trebuit să schimb cine eram eu pentru a continua să lucrez acolo. A lucra cu Elon a fost ca și cum ai lucra cu doi oameni diferiți: Elon bun și Elon rău. Nu știai niciodată cu care Elon interacționezi. Elon cel bun era amuzant și fermecător, fiind cel care venea cu ideile mărețe. Elon cel rău este un tip frustrat, care țipă la tine. Tot aceasta era și cel pentru care nimeni și nimic nu era suficient de bun pentru el”, a povestit Jim Cantrell care mai arată și faptul că angajații trebuiau de cele mai multe ori să presupună sau să ghicească cum ar trebui să facă lucrurile întrucât ideile erau mereu în mintea lui Elon Musk, dar de prea puține ori spuse cu voce tare pentru a fi ulterior implementate.

Totodată, bărbatul își amintește de un episod absolut ridicol în care Elon Musk l-a sunat la ora 3 dimineața pentru a-i cere să vină la birou să îi dea ceva de lucru. „M-am culcat acum 3 ore, am nevoie, totuși, de mai multe ore de somn”, i-a răspuns acesta. Jim Cantrell spune, în final, că a învățat multe, dar s-a simțit lipsit de respect.

„Nu trebuie să fii plătit ca să se țipe la tine, așa că am plecat. Așa că oamenii la Twitter care vor trebui să decidă dacă sunt 100% aliniați cu obiectivul lui Musk și dacă vor să treacă prin asta”, a mai precizat Cantrell.

Elon Musk, cunoscut pentru deciziile sale impulsive

Deciziile luate din impuls sunt alte greșeli pe care Elon Musk le face în viața sa profesională. Tim Higgins de la Wall Street Journal detaliază numeroase cazuri în care CEO-ul Tesla a părut să concedieze angajați și contractori din cauza unor excese de furie. Elon Musk a negat, însă, aceste afirmații, spunând că dă feedback „clar și sincer”.

Higgins scrie cum Musk a pus bazele unei atmosfere bazate pe frică la Tesla, un mediu în care miliardarul avea reputația de a exploda atât de față cu cu directori de top, cât și cu angajații care lucreau la liniile de asamblare.

Sursa foto: Agerpres

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri