Distance, un retailer de articole sportive din Franța, i-a lăsat pentru o zi pe clienții săi să îi "fure" produsele, dar cu o singură condiție: să întreacă la fugă un alergător profesionist.
Ingenioasa campanie s-a numit "Rob It To Get It" (Ca să iei produsul, fură-l, n.r.), iar sprinterul pe care clienții au fost nevoiți să-l întreacă a fost Méba Mickael Zeze, fost campion olimpic care a alergat proba de 100 de metri în sub 10 secunde.
Pentru eveniment, acesta a fost deghizat în bodyguard, misiunea lui fiind aceea de a-i prinde pe clienții care încercau să plece cu produsele din magazin, conform New York Post.
Sursa citată arată că, din 74 de clienți care au încercat să facă acest lucru, doar doi au reușit, un bărbat și o femeie.
A+ marketing idea: A store let customers steal shoes — if they could outrun a pro sprinter
"Distance hired one of France’s fastest sprinters, Méba Mickael Zeze, as its security guard that day."https://t.co/OtLHgEXTxL— Drew Pierson (@DMPierson) October 23, 2023
Singurul motiv pentru care au avut succes, însă, a fost faptul că la trecerea de pietoni pe care apucaseră să fugă s-a aprins culoarea roșie a semaforului exact când voia și fostul campion olimpic să traverseze.
Citeste si:
Astfel, Méba Mickael Zeze a fost nevoit să se oprească, iar cei doi s-au făcut nevăzuți cu produsele "furate".
Pe de altă parte, Lionel Jagorel, managerul magazinului, a declarat că a meritat să fie furate cele două produse în schimbul publicității obținute.
"Am pierdut două produse, dar valoarea campaniei este mult mai mare", a declarat acesta, pentru Washington Post.
Creatoarea campaniei a fost agenția de publicitate BETC, intenția declarată a acesteia fiind de a viraliza evenimentul.
Sursa foto: Shutterstock / MonstarStudio
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: