Agentia Nationala de Administrare Fiscala a aprobat printr-un ordin publicat recent o noua procedura de inregistrare a anumitor contracte sau documente incheiate de persoanele juridice romane. Va spunem in ce cazuri trebuie aplicata aceasta procedura, care intra in vigoare sambata, 13 octombrie.



Noua procedura de inregistrare a contractelor este prevazuta in Ordinul ANAF nr. 1400/2012, publicat in Monitorul Oficial nr. 695 din 10 octombrie 2012. Actul normativ abroga o procedura asemanatoare, aprobata in 2007. Noile reglementari publicate de Fisc nu difera cu mult fata de cele vechi. Practic, procedura este in linii mari aceeasi, numai ca noul act normativ contine reglementari mai clare si mai multe precizari de aplicare a procedurii, relateaza AvocatNet.ro.

Mai multe detalii pe AvocatNet.ro.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Legal Business »



Setari Cookie-uri