Premierea celui mai activ fan face parte din noua campanie Coca Cola, in care s-a inlocuit logo-ul brandului cu cele mai populare 150 de nume din Romania
Un zbor cu elicopterul deasupra capitalei si o petrecere surpriza alaturi de prieteni si colegi, acesta a fost premiul oferit de Coca-Cola celui mai activ fan. Petrecerea a fost gazduita de Dani Otil si a inclus si un concert live Vita de Vie, formatia preferata a Mihaelei, fanul castigator. Mai mult, timp de doua saptamani, semnul publicitar Coca-Cola din Piata Romana, Bucuresti, va purta numele Mihaela.

“Pentru prima data in istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor sai. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au intampinat campania si reactiile impresionante starnite in social media de dozele personalizate. Mii de fani si-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sarbatoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le multumi pentru fidelitatea lor” declara Anca Nastase, marketing activation manager Coca-Cola Romania si Moldova.

„Am folosit Facebook si instrumente care contorizeaza activitatea si interactiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales aceasta modalitate pentru ca pagina de Facebook Coca-Cola a fost creata de doi fani ai brandului”, continua Anca Nastase.

In noua campanie „Imparte o Coca-Cola”, cele mai populare 150 de nume din Romania inlocuiesc emblematicul logo al brandului pe sticlele de Coca-Cola.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri