Ce marci trasnite mai inventeaza romanii: de la "Targul de purici" si "O marit pe mama soacra" pana la "Bugetarii veseli" si "La Poarta Raiului"

Atunci cand vine vorba sa-si promoveze si protejeze businessul, oamenii de afaceri romani au o imaginatie iesita din comun, arata datele cuprinse in „Buletinul oficial de proprietate industriala, sectiunea Marci si Indicatii geografice“, publicat de Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in primele opt luni ale anului.

De la marci trasnite, precum „Sharuieste fericit“, inregistrata de Telekom, la „Targul de purici“ si „Al 9-lea cer“, denumirile de marca inregistrate in acest an la OSIM pot fi incadrate, fara nicio ezitare, intr-o adevarata culegere umoristica. „Adevarul“ va face o trecere in revista a celor mai trasnite marci inregistrate in acest an la OSIM, pe baza datelor prezentate intr-o analiza realizata de KeysFin.

Cum totul pleaca de la cele sfinte, avem oameni de afaceri care s-au gandit sa-si asigure inca din start protectia divina. Asa au aparut marcile: «La Poarta Raiului», «Al 9-lea Cer», «Descantecul saptamanii», «Focul sacru», dar si «Fuga de Strigoi» sau «Noua Ordine Vibrationala», o marca din domeniul educatiei/cercetarii, inregistrata in luna martie 2015. Iar atunci cand se simt protejati, ataca piata cu marci puternice, populare, cu impact, de genul «Mi-e pofta sa fac bine»“, se arata in analiza realizata de KeysFin.

Citeste in continuare pe adevarul.ro.

Citeste si:
Se modifica marcile comunitare - ce trebuie sa stii
Ce trebuie sa stii daca iti...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri