In perioada recenta gama de produse naturiste a inceput sa reprezinte un punct de atractie pentru tot mai multi antreprenori care cauta o solutie de a identifica rapid si simplu un segment de activitate care sa merite investitia si sa aduca succesul. Romanii au inteles faptul ca trebuie sa puna mai mult accent pe tot ceea ce inseamna suplimente alimentare, produse naturiste si chiar si uleiuri esentiale care pot reprezenta solutia potrivita de tratament in cazul unor afectiuni, un stimul pentru sistemul imunitar ori calea pentru a preveni aparitia unor probleme de sanatate.

Potentialul acestei nise de business poate fi inca fructificat, existand o serie de motive care justifica acest fapt. In principal este vorba de avantajele pe care anumite categorii de produse le aduc asupra organismului. Nu e de mirare ca numarul antreprenorilor care aleg acest domeniu de activitate este in continua crestere - in randurile urmatoare va prezentam si alte cateva motive pentru care nisa ce vizeaza produse naturiste si uleiuri esentiale continua sa fie una atractiva.

Produse naturiste si uleiuri esentiale - o potentiala alternativa la tratamentele medicamentoase

Daca in cazul medicatiei exista posibilitatea sa apara unele efecte adverse ori sa existe contraindicatii, pentru produse naturiste, respectiv uleiuri esentiale nu apar asemenea neajunsuri. In plus, chiar si drept solutie preventiva pot fi utilizate astfel de produse. Publicul roman a inteles asta, iar antreprenorii vad in acest lucru o oportunitate care intr-adevar merita atentia lor.

Ce alternative exista pentru comercializarea, distributia si livrarea produselor?

Posibilitati exista si sunt la indemana tuturor antreprenorilor interesati. Se poate alege calea deschiderii unui magazin fizic, se poate realiza distributia produselor cu ajutorul lanturilor de farmacii si a magazinelor de tip plafar ori se poate opta pentru alternativa unui magazin online.

Dintre toate cele mentionate, se pare ca cea din urma solutie se prezinta intr-un mod mai mult decat atractiv. Cum deschiderea unui magazin fizic presupune cheltuieli suplimentare, iar distributia prin lanturi de farmacii sau magazine de tip plafar poate fi ingreunata de diversi factori, alternativa online-ului este aleasa de tot mai multi. Chiar si pentru cei aflati la inceput de drum vorbim de o solutie mai avantajoasa din punct de vedere financiar, in conditiile in care odata cu dezvoltarea business-ului vor aparea si oportunitati noi de a deschide inclusiv puncte de lucru si magazine de desfacere proprii.

Sprijinul oferit clientilor - secretul succesului pe aceasta nisa

Daca se doreste inceperea unui business cu produse naturiste si uleiuri esentiale in sfera online, atat uleiuri esentiale de uz intern, cat si cele de alt tip, pentru diferentiere de competitori poate face o reala diferenta suportul oferit clientilor. Cum majoritatea magazinelor online cu produse naturiste, uleiuri esentiale si nu numai pun la dispozitia celor interesati produse caracterizate de diversitate, experienta oferita clientilor poate fi unul dintre ingredientele succesului.

Consultanta oferita in momentul alegerii produselor, recomandarile si sugestiile unor produse complementare, alaturi de amabilitate si disponibilitate constituie o cale prin care clientii gasesc mai usor produsele dorite.

Industria produselor naturiste este cu siguranta o oportunitate de care pot sa profite antreprenorii la ora actuala. Indiferent daca este vorba despre alimente, produse de ingrijire personala, produse cosmetice, de uz casnic sau chiar toate acestea, cu siguranta potential exista si merita fructificat - exact ceea ce constientizeaza tot mai multi antreprenori care activeaza pe aceasta nisa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri