Magazinul online Vegis.ro a inceput lucrarile pentru construirea unui nou depozit pentru produse naturiste, bio, vegane si suplimente alimentare naturale. Noul depozit presupune investitii de 600.000 euro in constructia si dotarea spatiului si este amplasat intr-o zona premium din municipiul Brasov.

Suprafata depozitului Vegis.ro este de 1.000 mp si cuprinde zone cu temperatura controlata pentru pastrarea optima a fiecarui tip de produs, precum si birourile echipei formata din 20 persoane, care vor ocupa cca. 25% din spatiu.

Investitia este realizata ca urmare a dinamicii pozitive constante inregistrate de Vegis.ro si a dezvoltarii interesului romanilor fata de produse naturiste. In 2017, numarul comenzilor a crescut cu peste 35% fata de anul anterior. Evolutia pozitiva a continuat in 2018, iar in primele 4 luni cresterea a fost de peste 40%.

Odata cu finalizarea investitiei in noul depozit si mutarea operatiunilor pe noua platforma, vom putea sustine dezvoltarea portofoliului de produse naturiste pe care le propunem clientilor, pentru ca dublam capacitatea de stocare. Este o investitie strategica pentru noi, pentru a putea gestiona eficient si sustenabil cresterile previzionate pentru urmatorii ani, cu 25-30% anual. Depozitul actual ne permite procesarea comenzilor curente, insa in momentele de varf am constatat ca avem nevoie de o capacitate mai mare si de automatizare. Trebuie sa fim pregatiti pentru cresterile viitoare pentru a deservi clientii in conditiile cu care i-am obisnuit, adica livrarea produselor din stoc, in 24h-48h –declara Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare si Fondator Vegis.ro.

In prezent capacitatea de procesare a Vegis.ro este de 600 comenzi zilnic, iar noul depozit va permite dublarea acesteia pana la peste 1200 comenzi pe zi, nivel la care Vegis.ro estimeaza sa ajunga in urmatorii 2 ani.

Impactul investitiei in business va fi vizibil direct in indicatorii de productivitate, viteza de procesare a comenzilor si eficientizare proceselor de lucru. De asemenea, aceasta va permite extinderea portofoliului de produse cu game noi ce necesita conditii speciale de stocare.

Spre deosebire de anii trecuti, cand clientii alegeau preponderent produsele cunoscute, in prezent acestia sunt tot mai interesati de produse noi. Segmentul Alimentelor Bio a crescut foarte mult si ne asteptam sa continue cu o evolutie similara anii urmatori. Este deci un pas strategic sa investim intr-un spatiu care permite dezvoltarea portofoliului de produse, implicit a business-ului si consolidarea pozitiei de lider in piata online de produse naturiste din Romania –adauga Mihai Bucuroiu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri