Primul hotel in spatiu va fi inaugurat in 2025. Ce experiente le ofera turistilor

Statia Von Braun va fi un hotel de lux care va sfida legile gravitatiei. Investitorii vor sa le ofere turistilor experiente unice si spera sa le ofere posibilitatea sa iasa in spatiu si sa exploreze alte statii spatiale sau chiar Luna.

Cat de departe ti-ar placea sa calatoresti? In Asia sau poate in insulele izolate din Oceanul Pacific? Sau in spatiu? Pare un scenariu de film fantasy, insa o companie tocmai ce a anuntat ca s-a angajat la un proiect foarte ambitios. Planurile sunt ca pana in 2025 sa construiasca primul hotel in spatiu, care se va numi Von Braun Rotating Space Station, scrie robbreport.com.

Foto: robbreport.com

"Prin acest proiect le oferim turistilor optiunea de a alege sa calatoreasca in spatiu, in urmatoarea vacanta. E la fel ca atunci cand isi aleg sa plece in croaziera sau la Disney World", a declarat Tim Alatorre, arhitectul hotelului.

Citeste si:
Turism spatial in masa, din 2015!
Turism spatial in masa, din...

Bazat pe un concept dezvoltat in anii '50 de Wernher von Braun, hotelul spatial va fi, practic, o structura rotunda, rotativa, cu aproape 200 de metri in diametru, care va crea o forta gravitationala similara cu cea simtita pe Luna. Hotelul va folosi o tehnologie asemanatoare cu cea utilizata pe Statia Spatiala Internationala, insa gravitatia ei artificiala va face ca sejururile sa fie mult mai placute.

Statia va avea 24 de module individuale, echipate cu sisteme de suport si spatii de dormit. Fundatia Gateway se asteapta ca hotelul sa fie locuita de circa 400 de oameni si intentioneaza sa vanda modulele ca resedinte private, sa le inchirieze guvernelor pentru programele de cercetare, iar spatiul ramas sa il transforme intr-un hotel de lux.

Investitorii spun ca statia va avea aceleasi servicii precum orice hotel de lux din New York, Tokyo sau Paris. Turistii vor avea acces la restaurante, baruri, concerte, proiectii de filme si seminarii educative, la fel cum se intampla si pe vasele de croaziera. Reprezentantii Fundatiei au mai transmis ca hotelul va putea sa gestioneze 100 de vizitatori pe saptamana.

In plus, hotelul va fi dotat cu spatii care sfideaza legile gravitatiei. Concret, turistii se vor putea antrena pe un teren de baschet unde gravitatia va fi foarte mica, vor putea face sarituri la trambulina sau vor putea face escalada in locuri special amenajate.

Citeste si:
Elon Musk suferă de sindromul Asperger
Elon Musk suferă de sindromul...

Pentru o experienta autentica, investitorii spre sa le poata oferi turistilor posibilitatea sa iasa in spatiu si sa exploreze alte statii spatiale sau chiar Luna.

Foto: robbreport.com

Hotelul Von Braun este doar prima parte din planul pe care Fundatia Gateway vrea sa il dezvolte pentru a gazdui oameni in spatiu. Pana in 2030, compania vrea sa plaseze pe orbita alte doua statii spatiale, care sa poata primi circa 10.000 de turisti in fiecare an.

Citeste si:
Richard Branson își pune insula garanție pentru a-și salva...
Miliardarul Richard Branson...

Fundatia Gateway nu este singura care vrea sa trimita oameni in spatiu. SpaceX, detinuta de Elon Musk, si Virgin Galactic, compania lui Richard Branson, au facut deja progrese in acest sens. Mai mult decat atat, compania lui Musk a semnat deja primul contract cu un civil pe care il va trimite in calatorie in jurul Lunii. Potrivit informatiilor din media, viitorul turist spatial este un milionar japonez care ar fi platit in jur de 150 de milioane de dolari.

Sursa foto: Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri