Tendințele sezonului primăvară-vară 2020

În cadrul prezentarilor de modă de la Milano, Londra, Paris au fost promovate un șir de tendințe relevante pentru primavara-vara anului 2020.

Acestea valorifică o paleta largă de culori și texturi(neon, glitter, pastel), cu o strălucire policromă, care te va scoate din anonimat. Imaginile au fost completate cu cristale, sclipici și paiete introduse discret în machiaj. Dacă până acum nu ai avut curajul să conferi un plus de intensitate machiajului tău zilnic, acum este momentul potrivit să experimentezi și să radiezi la propriu cu ajutorul produselor Cosmetice L'Oréal Paris. Să descoperim împreună noile trenduri în materie de make-up:

  • Nuanțele pastelate

Mixul de tonuri pastelate diversifică spectaculos un machiaj discret și în același timp special. În cadrul prezentărilor nuanțele deschise au fost aplicate pe întreaga suprafață a pleoapelor și ridicate spre sprâncene. Au ieșit din tipare combinațiile echilibrate de albastru și violet.

  • Nuanța liliacului

Tonul floral a fost valorificat în machiajul ochilor și purtat în majoritatea prezentărilor din anul curent. Culoarea liliacului poate fi considerată una dintre cele mai importante tendințe în materie de machiaj. Asortarea make-up-ului cu lavanda prinsă în păr, a fost extrem de apreciată în domeniul frumuseții.

  • Culorile Neon

Tendințele anilor ‘80 revin în vogă, prin diversificarea machiajului de zi cu ajutorul nuanțelor neon. Fardurile în tonuri de verde sau roz sunt aplicate dincolo de contururi și în colțul intern al ochilor.

Citeste si:
Începe a 10-a ediție a conferinței HR 2.0- O nouă eră a muncii
Începe a 10-a ediție a...

  • Picturale

Machiajul a deveni o formă individuală de manifestare artistică, prin includerea petelor de culoare și a liniilor simetrice pe față. Sunt actuale dungile multicolore terminate în alb, ce oferă un contrast cromatic impecabil. În acest sezon machiajul abstract câștigă popularitate în fața celui clasic.

  • Fard de pleoape cu efect metalic

Produsele cosmetice cu efect holografic revin în vogă, iar fardul metalic rămâne un element indispensabil pentru realizarea unui make-up complex. Deși pare o opțiune doar pentru evenimentele speciale, fardul metalic poate fi adaptat machiajului de zi, prin aplicarea sa echilibrată.

  • Glitterul

Glitterul aplicat pe pleoape îți poate individualiza machiajul. Trebuie doar să utilizezi o nuanță neutră în calitate de bază pe toată suprafața pleoapei și mai apoi să aplici o cantitate moderată de pigment în colțul intern al ochilor.

Citeste si:
Simona Halep a părăsit turneul WTA de la Roma
Simona Halep a părăsit...
  • Pleoape glossy

Tendință rămâne actuală datorită efectului său glossy neobișnuit. În cadrul prezentărilor de modă s-au remarcat opțiunile gold texturate, combinațiile echilibrate dintre balsamul de buze și smokey eyes, precum și pleoapele total glossy cu buze strălucitoare.

  • Machiajul grafic

Sunt promovate machiajele ce au la bază linii groase și proeminente, precum și săgețile rotunjite în exterior.

  • Săgeți duble

Sunt actuale liniile multicolore trasate fără simetrie deasupra pleoapelor, prin aplicarea a 2 dermatografe. Poți experimenta cu următoarele combinații: albastru/roșu, portocaliu/galben, galben/albastru și roz /albastru.

Citeste si:
Review restaurant George Butunoiu: Neoane, betoane și un chef...
Review restaurant George...

Frumusețea se reflecta din interior spre exterior - indiferent de tendințele actuale, experimentează și radiază la propriu în această primăvară!

Sursa foto: Pixabay.com

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri