Câteva zile ne mai despart de luna martie, începutul primăverii, dar și luna cadourilor destinate femeilor. 1 și 8 martie sunt cele două zile din calendar așteptate cu nerăbdare de partea feminină a societății. Acesta este și motivul pentru care luna martie a devenit subiectul multora dintre bancurile rostite de bărbați, aceștia fiind puși în fața datoriei de a face un cadou femeilor (soții, mame sau fiice). Recunoscută oficial de Organizația Națiunilor Unite în 1977, Ziua Internațională a Femeii a apărut pentru prima dată din activitățile mișcărilor muncitorești de la începutul secolului al XX-lea în America de Nord și în Europa. 19 martie, ultima duminică din februarie, 15 aprilie și 23 februarie sunt printre datele cheie pentru mișcarea Zilei Internaționale a Femeii. Dar de unde a venit 8 martie? Înainte de Revoluție, Rusia nu adoptase calendarul gregorian, introdus de papa Grigore al XIII-lea în 1582 pentru a atenua erorile calendarului iulian, care datorează după numele împăratului roman, care a fost ales cu 46 de ani înainte de nașterea lui Iisus Hristos. Calendarul gregorian este folosit astăzi în marea majoritate a țărilor. În 1917, 23 februarie în Rusia corespundea astfel cu 8 martie în celelalte țări europene. De aici și data când sărbătorim Ziua Internațională a Femeii. Încă mai avem puțin timp de gândit asupra darurilor, așa că iată câteva idei care ar putea ajuta la alegerea unui cadou care să impresioneze.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri