Sculptura ”invizibilă”, vândută de un italian cu 18.000 de dolari

Un artist italian a vândut o sculptură ”invizibilă” cu 18.000 de dolari, la o licitație care a avut loc la începutul lunii în curs. Opera de artă a lui Salvatore Garau, Io sono (Eu sunt) poate fi redată în orice cameră, într-un mediu privat.

În plus, pentru ”vizualizarea” sculpturii e necesar un spațiu de circa 1,5 metri lungime și 1,5 metri lățime. De asemenea, lumina și mediul sunt foarte importante, din moment ce opera nu poate fi văzută, scrie The Independent.

Garau a atras nenumărate critici asupra operei sale, fiind acuzat că aceasta din urmă nu este materială sau că există doar în mintea creatorului. Însă artistul de 67 de ani se apără, susținând că sculptura este mai mult ca un vid.

„Vidul nu este altceva decât un spațiu plin de energie și, chiar dacă îl golim și nu mai rămâne nimic, conform principiului incertitudinii Heisenberg, nimic nu are o greutate. Prin urmare, are energie condensată și transformată în particule, adică în noi”, a declarat Garau pentru presa spaniolă.

Nu suntem noi cei care dăm o formă lui Dumnezeu, deși nu l-am văzut?!

Citeste si:
Academia: Brâncuși nu a avut dorința de a-și dona atelierul către...
Academia Română: Brâncuși nu...

Salvatore Garau

Săptămâna trecută, Garau a expus, în Piazza della Scala din Milano, o altă operă de artă invizibilă, intitulată Budda în Contemplație.

Sursa Foto: Youtube

Citeste si:
Ce sa faci ca sa devii invizibil pe Facebook
Ce sa faci ca sa devii...

Sursa foto: Salvatore Garau/ Facebook
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri