De zece, douăsprezece sau chiar douăzeci de zile vor fi vacanțele oamenilor cu venituri peste medie cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Printre cele mai căutate destinații se numără România, Dubai, Austria, Elveția sau Maldive, potrivit unui interviu acordat Wall-Street de Anca Drugan, managing partner & CEO Nordis Travel, cea mai nouă agenție de turism tailor made din România.

“Majoritatea turiștilor aleg ca de Crăciun să meargă într-o destinație din țară, iar pentru Revelion și perioada de după aleg fie destinații calde, fie stațiuni în care se poate schia, fie ambele. În ceea ce privește bugetul, pentru vacanța în România turiștii alocă circa 1000 de euro, iar pentru cele din afară bugetul mediu este de 6000 de euro/un sejur de șapte nopți”, a declarat reprezentanta Nordis Travel. Printre hotelurile de lux alese de turiștii români se numără Mandarin Oriental, Bulgari, Burj Al Arab, Rixos sau Atlantis.

Dar cea mai scumpă vacanță vândută de cei de la Nordis în acest an a fost mult peste sumele menționate mai sus, aceasta depășind 250.000 de euro.

Printre cele mai căutate doleanțe ale turiștilor cu bani sunt nunțile sau cererile în căsătorie în Maldive, Paris, Istanbul sau New York ori vacanțele care includ gender reveal (se dezvăluie sexul unui copil care urmează să se nască, aruncându-se din elicopter culoarea care reprezintă sexul copilului).

“Este provocător pentru noi ca, de exemplu, să facem pe toată lumea de la hotel sau de la restaurant să comploteze cu noi pentru cererile în căsătorie. Lucrăm cu mai mulți furnizori locali, avem chiar un bijurier cu care colaborăm”, mai spune Anca Durgan.

Agențiile de turism au observat un comportament special al turiștilor în acest an: au preferat rezervările last minute, pentru că foarte mulți și-au ales destinațiile în funcție de listele cu restricții de călătorie publicate săptămânal și s-au orientat în general către țările de pe lista verde.

În ceea ce privește călătoriile de afaceri, oamenii aleg tot mai mult zborurile private pentru a evita aglomerația din aeroporturi sau traficul rutier.

Target ambițios pentru 2022: dublarea cifrei de afaceri

În acest an Nordis Travel a înregistrat o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, în conformitate cu targetul pus la începutul acestui an, iar pentru anul viitor își propune dublarea cifrei de afaceri.

“În curând vom deschide un nou sediu, în zona Dorobanților, ne inspirăm foarte mult de la agenții din afară care fac turism de lux. Acum suntem în proces de recrutare pentru mai mulți angajați, vrem oameni care să pună pasiune, să fie deschiși pentru cursuri, training-uri sau călătorii”, explică Anca Drugan.

Nordis Travel, cea mai nouă agenție de turism tailor made din România, face parte din grupul de firme cu capital 100% românesc, specializat în dezvoltarea ansambluri hoteliere și rezidențiale de lux. Grupul de firme este format din 7 entități: Nordis Hotels, Nordis Development, Nordis Construct, Nordis Real Estate, Nordis Architecture, Nordis Travel și Nordis Property Management.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri