Living Rock, festival alternativ de muzică de la mare, va avea loc în weekendul 19-21 august, pe plaja Tuzla. Spre deosebire de primele două ediții, când cap de afiș au fost artiști români, anul acesta, pe scena de la malul Mării Negre va urca și trupa belgiană de indie pop/rock Balthazar.

Belgienii vor concerta sub clar de lună, pe plaja Tuzla, făcând valuri, la propriu și la figurat, cu piese de pe albumele lor de succes: Sand și Fever. „Sand” este cel mai recent album al lor și a fost finalizat în plină pandemie, iar numeroasele restricții i-au împins să se adapteze și să experimenteze de la sunet la înregistrare. Această nouă realitate a dus la un album complet diferit de restul discografiei, dar iubit de milioane de fani.

Ne-am dorit mult să aducem anul acesta și o trupă din afară. Era o completare firească a line-up-ului nostru alternativ și băieții de la Balthazar s-au arătat încântați să-și încheie vara pe plaja de la Tuzla. În rest, vrem ca Living Rock să-și păstreze aerul relaxat, iar publicul, care vine pentru muzică și vibe, să-și întâlnească artiștii români preferați din underground-ul local.

Ilinca Ghișoiu, reprezentantul Magnetic Dream Events, organizatorul festivalului

Luiza Zan, una dintre cele mai importante figuri ale jazzului în România, Bogdan Simion, culegător de muzică tradițională și lăutar și Silent Strike, compozitor de muzică electronică și de film, sunt doar câteva dintre numele autohtone care vor încânta publicul la finalul verii.

Cât costă un abonament la Living Rock

La acest moment, un abonament presale costă 250 de lei, un bilet camping (care cuprinde accesul pentru o persoană în zona de camping) costă 20 de lei, iar prețul unui bilet pentru accesul cu rulota în zona de camping se ridică la 50 de lei.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri