Specializarea comunicarii in domeniul farmaceutic a devansat cu mult alte specializari (cum ar fi sport, auto, imobiliare, investitii etc.), nu atat datorita pietei mai ofertante, cat datorita dificultatii comunicarii, mai ales catre un target specializat si scrupulos precum medicii. Pe acestia nu poti sa-i convingi cu emotii, ci cu argumente. Asadar, un comunicator in domeniu trebuie sa fi trudit ani buni printre tomurile medicale pentru a se putea exprima in ceea ce priveste acest target.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri