Liviu David, director de creatie la agentia de publicitate Next Advertising, afirma ca principalul motiv pentru care romanii au iesit in strada este ca acestia nu mai suporta sa fie batjocoriti “de niste smecheri care trateaza Romania ca pe propriul joc de Farmville (n.red. joc care simuleaza activitatea in cadrul unei ferme)”.

“Episodul cu Raed Arafat a fost relevant pentru toata aceasta atitudine a clasei politice si pentru sistemul antiperformanta in care functionam. A fost picatura care a umplut paharul”, spune publicitarul pentru Wall-Street.ro

El adauga ca a urmarit evenimentele atat pentru ca toate televiziunile de stiri transmit acelasi lucru, dar si pentru ca a vrut sa vada daca protestele “ au vreun efect asupra obrazului guvernantilor”.

“ Pana acum am tot vazut ce gros poate sa fie“, afirma David.

In ceea ce priveste felul in care ar putea fi influentate companiile ori investitiile straine de aceste proteste, oficialul Next Advertising crede ca mediul de business nu va fi afectat de proteste, ci de “ceea ce se poate intampla in urma lor”.

“Inca de cand a iesit cine a iesit la vot, a fost influentat negativ mediul de business. Am auzit de companii straine mari care planuiau sa-si restranga activitatea in urma rezultatului alegerilor. E pacat ca desi multi oameni care gandesc au tipat atunci, ceilalti nu i-au ascultat si au ales cea mai proasta varianta, din cele doua optiuni proaste pe care le-au avut. Cand spun <<proasta>> ,de fapt, spun <<instabila>> - cel mai rau lucru pentru mediul de business. Ce sa facem, avem ceea ce am ales, fratilor”, mai spune Liviu David.

NOTA: Opiniile ii apartin lui Liviu David si nu reprezinta pozitia companiei Next Advertising.

Citeste si: Oamenii de afaceri, despre PROTESTE: Ca la stadion! Violenta naste frica!

Sursa foto: Pagina de Facebook a lui Liviu David


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
VIDEO Incidente la mitingul PSD de la Galati