Cuvinte magice care saracesc portofelul: Cu ce sloganuri vin retailerii dupa sarbatori

„Saldi, lichidari, soldes – cu totii suntem diferiti”. Asa incepe reclama la Mobexpert, cel mai mare retailer de mobila de pe piata locala. Insa sunt retailerii constienti ca, intr-adevar, cu totii suntem diferiti? wall-street.ro a facut o selectie a sloganurilor folosite de cei mai mari retaileri din Romania pentru a vedea cat de mult se deosebesc unii de altii.

Consumatorii s-au obisnuit sa vaneze tot mai mult promotiile si reducerile, iar retailerii se intrec in oferi cele mai mici preturi.

Insa pentru a atrage clientii, a-i frapa printr-o formulare sugestiva si a ramane in mintea lor, este nevoie de mai multe ingrediente, adica de o imbinare de elemente rationale si emotionale.

„Cel mai important e gradul de unicitate al mesajului transmis de un astfel de slogan, combinat cu relevanta si proeminenta lui. Un slogan sau o expresie cu adevarat originala supravietuiesc mult dupa finalul oricarei campanii de promovare si aduc beneficii evidente brandului respectiv”, sustine Stefan Liute, cofondator si director de strategie al companiei de branding Grapefruit.

In privinda diferentierii dintre retaileri, el remarca doua aspecte: marimea discountului de sezon, care este factor de influenta determinat pe criterii economice, precum si maniera in care este comunicat el.

„Sloganurile mentionate (selectate de wall-street.ro - n.r.) arata ca in retailul modern din Romania anului 2012 creativitatea si atributele diferentiatoare ale fiecarui brand nu se manifesta in aceste formulari si, poate, in alte parti ale comunicarii”, adauga Liute.

Va prezentam o parte din sloganurile selectate:

Carrefour- Mega reduceri la mii de produse!

IKEA - Sute de produse cu pana la 50% reducere te asteapta la IKEA.

Mobexpert- Suntem cu totii diferiti. Lichidarile ne plac insa tuturor. Sale. Don't miss. Nu rata lichidarile. Pana pe 15 februarie.

Penny Market - Super oferte valabile in perioada 19.01 - 25.01.2012.

Praktiker - La an nou, reduceri noi!

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri