De asemenea, compania a investit anul trecut circa 200-250.000 de euro in lansarea platformei de marketing digital CuponReducere.ro, derulata in parteneriat unul dintre cei mai mari jucatori in domeniul e-couponing din Europa, Coupons.com.

Practic, oricine se inregistreaza pe CuponReducere.ro poate alege de pe site cupoanele de reduceri pe care si le doreste. Apoi, trebuie sa le printeze si sa le prezinte in magazin, la casa, cand plateste produsele si astfel va putea obtine reduceri pentru cumparaturile obisnuite, in magazinele din comertul modern (hypermarket, supermarket, discounter).

„Anul 2012 a fost un an esential in definirea obiectivelor noastre strategice si a anvergurii businessului nostru. Ne dorim sa prelungim si in 2013 evolutia Wave Division printre jucatorii-cheie din piata de BTL. Ne aflam intr-o piata in care solutiile de marketing nu mai sunt retete simple, ci se muta catre solutii ce trebuie sa ofere creativitate, noutate si multi-disciplinaritate in fiecare proiect”, a declarat Al Kamara (foto), CEO Wave Division.

Citeste si:

Wave Division este una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase.

Compania a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 4,8 milioane de euro si un numar mediu de circa 240 de angajati.

Agentia ofera servicii integrate de in-store, managementul evenimentelor, shopper marketing si digital couponing pentru companii de P&G, Danone, Heineken, Heidi, Hochland, Interstar, Intersnack, Kosarom, Lidl, L'Oreal, McDonald's, Macromex, Mega Image, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.

Citeste si: Baltasiu, Wave Division: Lupta "haiduceasca" pentru reduceri este din ce in ce mai acerba

Sursa foto: Wave Division