Agentia digitala Tribal DDB Worldwide, parte a Omnicom, al doilea grup de comunicare la nivel global, a intrat si pe piata locala prin deschiderea biroului Tribal DDB Bucharest.

Biroul din Bucuresti il va avea la conducere pe Christos Papapolyzos, presedinte DDB pentru Europa de Sud-Est.

“Ca rezultat al prezentei mele semi permanente la Bucuresti, biroul din Romania se va bucura de acces privilegiat la toate celelalte birouri din lume, beneficiind de know how, training si asistenta de la cele mai bune resurse disponibile din reteaua globala. Sunt absolut convins ca biroul de la Bucuresti va deveni in curand vedeta regiunii”.

Prin deschiderea acestui birou gigantul Omnicom, un grup cu venituri de 13,8 miliarde de dolari in 2011, isi extinde prezenta in Romania dupa ce la inceputul anului trecut The Group, cel mai mare grup de comunicare la nivel local, a anuntat ca a intrat in actionariatul OMD si PHD, agentii de media care fac parte din OmnicomMediaGroup Romania. De asemenea, in toamna lui 2012 agentia de creatie Brandstalk, parte a The Group, a devenit DDB Romania, in urma afilierii la reteaua DDB Worldwide, apartinand Omnicom.

Tribal DDB Worldwide este parte din grupul Omnicom DDB Worldwide, are sediul central la New York si 60 de birouri in 42 de tari. In 2007, Tribal DDB a castigat Global Agency Network of the Year de la Advertising Age, apoi, in 2009, a fost prima agentie care a castigat Grand Prix in Film la Festivalului de Publicitate de la Cannes.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri