Consultantul in turism si bloggerul Razvan Pascu lanseazaTravel Communication Romania, o agentie de marketing si PR dedicata exclusiv industriei turismului si ospitalitatii.

Travel Communication Romania isi propune sa promoveze jucatorii din industria turismului - agentii de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri si resorturi, fie din Romania, fie din afara tarii, care doresc sa fie vizibili in fata publicului din Romania.

Travel Communication Romania isi va axa activitatea pe realizarea de proiecte speciale de comunicare cu bloggeri si jurnalisti, adaptate fiecarei companii in parte si publicului sau tinta, sustine Pascu.

“Daca in anii trecuti marketingul unei afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista in vocabularul turismului, in anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite iar marketingul unei afaceri din turism trebuie sa se adapteze. Presa migreaza tot mai mult catre online, pe piata de print rezista doar publicatiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esential atat pentru companiile aeriene, cat si pentru hoteluri si agentii de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente. Pentru a se adapta acestor schimbari, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionista, gandita si implementata pe termen mediu si lung”, a declarat Razvan Pascu, managing partner Travel Communication Romania.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Povestea din spatele campaniei ROM Autentic, #SuntemCuVoiOriundeAtiFi
Setari Cookie-uri